باید جلوی مهاجرت، با عقلانیت و اشتغال زایی گرفته شود

ایمانیه گفت: باید جلوی مهاجرت را با عقلانیت و اشتغال زایی بگیریم و مقصر ما هستیم که زمینه را در روستا فراهم نمی کنیم باید به روستا رسیدگی شود تا پیشگیری از مهاجرت شکل گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (یکشنبه 25 مهر) در دومین جلسه هم اندیشی اصحاب رسانه با استاندار فارس که در سالن «شهید قاضی» استانداری فارس برگزار شد، گفت: دوستان از هر جناح و قومیت که هستند برای جهش استان کار کنند.

استاندار فارس با یادآوری این مطلب که رسانه ها و مسئولین برخی استان ها برای پیشرفت استان خود همدل می شوند اما در اینجا همدیگر را حذف می کنند، اظهار کرد: اگر کار خوب و درستی در استان ایجاد شده، کمک کنید منتشر شود و یک سیکل مثبت برای رسانه ها شکل می گیرد.

وی با اشاره به اینکه در ارتباط با مسائل رفاهی شورای رسانه ای تشکیل شود تا مسائل رفاهی و بیمه رسانه ای حل شود، تاکید کرد: برای رفع مشکل رسانه ها حتما حاضر خواهم بود و نگاه من به تمام رسانه ها عزیز هستند.

استاندار فارس در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران که عنوان کرد چرا در سفر ریاست جمهوری، رسانه ها جداسازی شدند، افزود: نمی خواهم طرفداری از رئیس جمهور کنم چون استاندار منصوب وی هستم بخواهم باج بدهم ولی رفتارهای آیت الله رئیسی در سفر دیدم، وی موافق بداخلاقی با رسانه ها و مردم نبود و رئیس جمهور راضی نیست که به شخصی و یا افراد دیگر بی احترامی شود این سفر وقت هم کم بود و برای سفر بعدی امیدوارم کرونا رفته باشد، خودم سعی می کنم کمک به رسانه ها داشته باشم از طرف مقصرین این موضوع که رئیس جمهور نبود، عذرخواهی می کنم.

ایمانیه با اشاره به اینکه آزادراه شیراز – اصفهان هم نوروز 1401 زیر بار ترافیک خواهد رفت، افزود: باید جلوی مهاجرت را با عقلانیت و اشتغال زایی بگیریم و مقصر ما هستیم که زمینه را در روستا فراهم نمی کنیم باید به روستا رسیدگی شود تا پیشگیری از مهاجرت شکل گیرد.

وی، پیرامون بازدید رئیس جمهوری از تخت جمشید هم گفت: آیت الله رئیسی از تخت جمشید به عنوان یادگار عظمت و هنرمندی و توانمندی این کشور عنوان کرد و توصیه آیت الله رئیسی این بود که کوچکترین ضربه به تخت جمشید نخورد و از نظر علمی بررسی شود که حریم تخت جمشید چه میزان است به نحوی کار شکل گیرد که آسیبی به تخت جمشید نخورد و مردم هم بتوانند زندگی مناسبی داشته باشند، شاید می گویند حریم پنج کیلومتر است ولی رئیس جمهوری عنوان کرد بررسی شود که این رقم کاملا کارشناسی باشد.

وی در مورد تخریب خانه های میراثی اطراف حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) هم گفت: به هیچ وجه بنا نداریم لودر بگذاریم و خانه ای میراثی را خراب کنیم.

ایمانیه با اشاره به اینکه راجع به فجر سپاسی هم کمک خواهم کرد، تاکید کرد: سلامت، گردشگری، کشاورزی هم به شرطی که صنایع تبدیلی و معادن هم به شرط اینکه تا خام فروشی نکنند مزیت های فارس هستند.

کد خبر 1105825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha