بچه های مسجد امام حسن عسکری (ع) آغاز امامت امام زمان (عج) را جشن گرفتند

حجت الاسلام محمدتقی سعیدی گفت: به مناسبت آغاز امامت امام زمان (عج)، جشن باشکوهی در فضای باز مسجد امام حسن عسکری (ع) برگزار شد.

حجت الاسلام «محمدتقی سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به مناسبت آغاز امامت امام زمان (عج)، جشن باشکوهی در فضای باز مسجد امام حسن عسکری (ع) برگزار شد.


امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) جیرفت افزود: به منظور برگزاری این جشن، به همت اعضای کانون شهید ابراهیم هادی، مسجد و فضای بیرونی آن آذین بندی و چراغانی شد.


وی بیان کرد: مولودی خوانی و سخنرانی در باب مهدویت و ویژگی های یک منتظر واقعی از جمله برنامه های این جشن با شکوه بود.


حجت الاسلام سعیدی ابراز کرد: برای ایجاد روحیه شادی و نشاط چندین برنامه طنز و مسابقات متنوع با مشارکت بچه های مسجد برگزار شد.


امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) جیرفت ادامه داد: همچنین در جشن آغاز امامت امام زمان (عج) از پسران با نام های مهدی، حجت و قائم به قید قرعه با اهدای جوایزی تجلیل شد.


وی اظهار کرد: علاوه بر این نیز با مشارکت پایگاه مقاومت بسیج خواهران از دختران هم نام با مادر امام زمان (عج)، با اسامی نرگس و نرجس تجلیل شد.


حجت الاسلام سعیدی اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های این جشن، قرعه کشی بین شرکت کنندگان و اهدای جوایز به تعدادی از آنها بود.


امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) جیرفت عنوان کرد: بخشی از جوایز فرهنگی به همت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) و کانون تخصصی مهدویت تهیه شد که به نفرات برگزیده در این جشن اهدا شد.


وی در خاتمه یادآور شد: تعدادی بسته فرهنگی تبلیغی حاوی کتاب در زمینه مهدویت در بین شرکت کنندگان در این جشن توزیع شده و به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج)، دعای فرج قرائت شد.

کد خبر 1105829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha