دیدگاه مثبت ائمه جمعه باعث تقویت نیروی انتظامی شده است

سردار ملکی این نکته را که دیدگاه مثبت و خوب ائمه جمعه باعث تقویت نیروی انتظامی شده است متذکر شد و گفت: حمایت‌ها و کمک ائمه جمعه و روحانیت برای نیروی انتظامی بسیار دلگرم کننده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سردار «عزیزالله ملکی» امروز (یکشنبه 25 مهر) در دیدار با حجت‌الاسلام تقی روحانی امام جمعه شهرستان رودسر اظهار داشت: در اجرای طرح ممنوعیت ترددها که از سوی ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا اعلام می‌شد نیروهای ناجا سختی‌ها و مشقت‌های فراوانی را برای انجام وظیفه خود متحمل شدند.

 

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه ناجا در مسیر قطع زنجیره انتقال کرونا در کشور نقش خوبی را ایفا کرد ابراز داشت: 170 نفر از نیروهای خدوم ما به دلیل ابتلا به بیماری کرونا از دنیا رفتند و اگر بخواهیم خدمات نیروی انتظامی را با جامعه پزشکی کشور مقایسه کنیم خواهیم دید که تعداد شهدای ناجا بیشتر است.

 

ملکی ارتباط و تعامل نیروی انتظامی با جامعه را در مقایسه با سایر نیروهای مسلح کشور، ارتباطی تنگاتنگ و مستمرتر دانست و تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند ناجا به غیر از اینکه یک نیروی مسلح است به مردم خدمت‌رسانی می‌کند و این فرمایش ایشان بسیار حائز اهمیت بوده و جایگاه مهم نیروی انتظامی را نشان می‌دهد.

 

وی با تاکید بر اینکه زحمات و تلاش‌های نیروی انتظامی مغفول واقع شده است حجم مأموریت‌ها را در این مجموعه بسیار بالا اعلام کرد و یادآور شد: نیروی انتظامی 28 وظیفه ذاتی و 280 وظیفه غیرذاتی دارد که نشان می‌دهد محال است در میدانی مأموریتی باشد و نیروی انتظامی در آن حضور نداشته باشد.

 

فرمانده انتظامی گیلان ابتلای 500 نفر از نیروهای ناجا در گیلان را آن هم در یک مقطع مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه علی‌رقم مشکلات خدمات ناجا حتی در حوزه گشت‌های انتظامی هرگز تعطیل نشد افزود: برای اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی کرونا در گیلان، نیروی انتظامی 400 نفر از نیروهای خود را در ورودی‌های استان به کار گرفت.

 

ملکی با تاکید بر اینکه دیدگاه مثبت و خوب ائمه جمعه باعث تقویت نیروی انتظامی شده است از حمایت‌های روحانیت معظم استان گیلان از ناجا قدردانی کرد و گفت: ائمه جمعه ظرفیت بسیار خوبی هستند زیرا در بسیاری از جاها نیروی انتظامی نمی‌تواند پیام خود را برساند و تریبون‌های نماز جمعه اقدام به اطلاع‌رسانی می‌کنند.

 

وی اشرافیت کامل روحانیت بر نیروی انتظامی و همچنین ارتباط ائمه جمعه با قشرهای مختلف مردم را هم متذکر شد و خاطرنشان کرد: گاهی اوقات نیروی انتظامی در مسیر انجام وظایف خود و دستگیری مجرمان یکسری تنگناهایی دارد و این حمایت و کمک ائمه جمعه و روحانیت برای ما بسیار دلگرم کننده و اثربخش است.

 

 

کد خبر 1105836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha