مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن اوقاف کشور برگزار شد

حجت الاسلام فرهادی نژاد از برگزاری مرحله نیمه نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم خوزستان امروز خبر داد و گفت: تلاوت ها پس از ضبط به مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه ارسال شدند.

«حجت الاسلام مرتضی فرهادی نژاد» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: مرحله نیمه نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم استان خوزستان امروز (یکشنبه 25 مهر) در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در حرم مطهر علی بن مهزیار اهوازی آغاز شد.

 

رئیس امور قرآنی اوقاف خوزستان با بیان اینکه مسابقات با ضبط رشته‌های حفظ در گروه بانوان آغاز و با رشته‌های ترتیل و تحقیق ادامه یافت افزود: از جمله آیین نامه های این مسابقات ضبط مسابقه بدون توقف بود.

 

وی با بیان اینکه ضبط مسابقات آقایان از ظهر امروز آغاز شد اضافه کرد: برگزیدگان مرحله استانی در رشته‌های حفظ، قرائت ترتیل و قرائت تحقیق در این مرحله حضور داشتند و با ضبط ارائه خود در مسابقات شرکت کردند.

 

حجت الاسلام فرهادی نژاد تصریح کرد: آثار و تلاوت ها پس از ضبط آماده به مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه ارسال شدند و پس از تایید نهایی داوری آثار انجام خواهد شد و پس از اعلام نفرات برگزیده این مرحله به مرحله نهایی مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه کشور راه می یابند.

 

کد خبر 1105837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha