به پیشرفت‌های خوبی درعلوم و فنون رسیده ایم

شاهکوئی با بیان‌اینکه علی‌رغم کینه‌توزی‌های دشمنان به پیشرفت‌های خوبی در حوزه‌های مختلف رسیده‌ایم گفت: در بسیاری از علوم و فنون پیشرفت کرده‌ایم و جزء کشورهای برتر جهان هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، «محمدحسین شاهکوئی» امروز(یکشنبه، ۲۵ مهر) در آیین بازگشایی دانشگاه‌ها که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل دانشگاه پیام‌نور برگزار شد،اظهارکرد: تهذیب، تحصیل و ورزش توصیه بزرگان است و دانشجویان باید به این سه مسئله توجه ویژه داشته باشند.

 

فرماندار تالش با بیان‌اینکه دانشجو به واسطه نیروی جوانی و از طرفی به خاطر اینکه از علمی که از راه تحصیل به دست می‌آورد مورد توجه همه آحاد جامعه است، افزود: مبدا همه تحولات دانشگاه است و همه مسئولان از این دانشگاه‌ها فارغ‌التحصیل شده‌اند.

 

وی با اشاره به اینکه تلاش در راه رسیدن به علم شما دانشجویان را به قله‌های رفیع ترقی و پیشرفت می‌رساند، تصریح‌کرد: توسعه‌یافتگی با عقلانیت محقق می‌شود.

 

شاهکوئی گفت: تهذیب، تحصیل و ورزش باید در کنار هم قرار گیرد تا از شما دانشجویان نخبه و مدیران آینده کشور بسازد.

 

عالی‌ترین نماینده دولت در تالش با بیان‌اینکه هیچ تلاشی بدون پاداش نیست و این وعده خداست، اضافه‌کرد: هرچه قدر بیشتر تلاش کنید باعث تعالی در سطح جامعه خواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه توسعه یافتگی و توسعه پایدار توسط انسان‌های سالم صورت می‌گیرد خطاب به دانشجویان گفت: در تحصیل علم کوشا باشید و ضمن رعایت همه شئونات انسانی، اسلامی، اخلاقی و ملی به فکر فردایی بهتر و آینده‌ای استوارتر باشید.

 

شاهکوئی با بیان‌اینکه علی‌رغم همه شرارت‌ها، دشمنی‌ها و کینه‌توزی‌های دشمنان به پیشرفت‌های خوبی در حوزه‌های مختلف رسیده‌ایم،خاطرنشان‌کرد: در انرژی هسته‌ای، علم پزشکی و بسیاری از علوم و فنون پیشرفت کرده‌ایم و جزء کشورهای برتر جهان هستیم و این مدیون دانشجویانی است که در گذشته در دانشگاه تحصیل‌کرده اند.

 

 

کد خبر 1105847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha