شورای شهر کرج در جریان وقوع حواشی اخیر از مردم عذرخواهی کرد

قاسم پور گفت: از همه مردم کلانشهر کرج به جهت حواشی اخیر مبنی بر استفاده شخصی رییس شورای اسلامی از خودروی لوکس متعلق به شهرداری عذرخواهی می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « علی قاسم پور» در صحن علنی شورای اسلامی شهر کرج که یکشنبه ۲۴ مهر برگزار شد گفت: از همه مردم کلانشهر کرج به جهت حواشی اخیر مبنی بر استفاده شخصی رییس شورای اسلامی از خودروی لوکس متعلق به شهرداری عذرخواهی می کنیم. 

 

سخنگوی شورای شهر کرج افزود: اشتباهی از طرف رییس شورای شهر مبنی از استفاده از بیت المال رخ داده است که از خطای رخ داده به صورت رسمی عذرخواهی کرده است. 

 

وی اظهار کرد: رسانه ها با آگاهی از اهمیت جایگاه خود نقش ویژه ای در فاصله گرفتن از حاشیه و بازگشت آن به مسائل اصلی شهری دارند.

 

وی ادامه داد: حواشی های متعدد مانع جدی رسیدگی به امور مدیریت شهری است و اولین آسیب آن به شهر و مردم می رسد. 

 

قاسمپور در محور دیگر سخنان خود به طرح پرسشی اصحاب رسانه مبنی بر ارائه طرح ۲ فوریتی بازپس گرفتن امکانات از مسئولان سابق شهری پرداخت و گفت: بنابر بند ۸۰ قانون تشکیلات، شورای اسلامی شهر متولی نطارت بر دارایی ها و اموال شهرداری است.

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: پاسخگویی به تذکرهای اعضاء شورای اسلامی شهر یکی از وظائف شهردار است و شهرداری موظف است در قالب چارت قانونی پاسخگویی تذکران وارده اعضاء باشد. 

کد خبر 1105876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha