٣٠ برنامه در هفته وحدت برگزار می شود

حجت الاسلام کوثری از برگزاری ٣٠ برنامه همزمان با هفته وحدت با محوریت مرکز اسلامی گلستان و سازمان تبلیغات اسلامی استان خبر داد.

حجت الاسلام «احمد کوثری» در تشریح برنامه های هفته وحدت به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: به مناسبت ولادت با سعادت پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) و امام جعفر صادق (علیه السلام) و آغاز هفته وحدت از (٢۵ مهر تا ٢ آبان)، ستاد بزرگداشت هفته وحدت با محوریت مرکز اسلامی گلستان و سازمان تبلیغات اسلامی استان برنامه های متنوعی را تدارک دیده است.

 

مسئول مرکز فرهنگی تبلیغی ادیان و مذاهب اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: در این هفته  بیش از ٣٠ برنامه بزرگ و جشن در شرق و غرب و تمامی شهرهای استان گلستان برگزار می شود.

 

وی بیان اینکه این برنامه ها برای اولین بار به صورت منسجم و گسترده در سطح استان برگزار می شود، ادامه داد: برگزاری نشست هم اندیشی علمای شیعه و سنی، جشن های مولودی خوانی، نشست های بصیرتی در حوزه های علمیه اهل سنت و شیعه، نشست های بصیرتی در دانشگاه ها برای دانشجویان و مراسم جشن های ولادت پیامبر در مساجد شیعیان از جمله برنامه هایی است که در هفته وحدت برگزار می شود.

 

حجت الاسلام کوثری اظهار امیدواری کرد: با برگزاری این جشن ها شاهد عملی شدن بیش از پیش سیره پیامبر گرامی اسلام و وحدت و تقریب مذاهب اسلامی باشیم و با برگزاری چنین مراسماتی گامی به سوی وحدت اسلامی برداشته باشیم.

 

به گفته وی، استان گلستان به عنوان نگینی در مناطق تلفیقی کشور کار خودش را آغاز و ادامه خواهد داد.

 

حجت الاسلام کوثری یادآور شد: در این برنامه ها علاوه بر سخنرانان داخل استان از چند سخنران و استاد برجسته از شهر مقدس قم نیز بهره مند خواهیم شد.

 

کد خبر 1105892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha