اجرای ۸۰ برنامه ورزشی در سرایان

رمضانی گفت: ۸۰ برنامه ورزشی همزمان با هفته تربیت بدنی در سطح شهرستان سرایان اجرا می شود.

«راضیه رمضانی» با تشریح فعالیت‌های پیش بینی شده در هفته تربیت بدنی در شهرستان سرایان به خبرنگار شبستان گفت: برگزاری مسابقات ورزشی فوتسال، هندبال، والیبال، اسکیت، دارت، فوتبال دستی، پرواز بادبادک ها، طناب کشی، طناب زنی، پینگ پنگ، کوهنوردی، تیراندازی، تیر و کمان و همچنین همایش پیاده روی و بازی‌های بومی محلی از اهم این برنامه ها در حوزه شهری و روستایی در سطح آقایان و بانوان، ادارات و آزاد است.


رئیس ورزش و جوانان شهرستان سرایان از افتتاح چمن مصنوعی۱۵۰۰ متری روستای بسطاق با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان  خبر داد و گفت: تا پایان سال جاری چمن مصنوعی در دو روستای دوست آباد و دوحصاران به بهره برداری خواهند رسید.


وی بیان کرد: با افتتاح این پروژه ها، مجموع چمن مصنوعی روستایی در سطح شهرستان سرایان به پنج پروژه افزایش خواهد یافت.


رمضانی ادامه‌ بیان کرد: در هفته تربیت بدنی زمین ورزش ساحلی روستای بغداده در مدار بهره برداری قرار خواهد گرفت.


رئیس ورزش و جوانان سرایان با بیان اینکه تمامی روستاهای سطح شهرستان سرایان مجهز به تجهیزات و امکانات کامل خانه ورزش شدند، اظهار کرد: حتی کم جمعیت ترین روستاهای این شهرستان از تجهیزات خانه ورزش برخوردار شدند.


رمضانی با اشاره به اینکه سرانه ورزشی شهرستان سرایان ۸۳ سانتی متر مربع است،‌ گفت: این شهرستان بالاترین سرانه ورزشی در سطح استان خراسان جنوبی را به خود اختصاص داده است.


وی به احداث سالن ورزشی بانوان شهر آیسک اشاره کرد و گفت: تاکنون چهار میلیارد تومان برای اجرای این پروژه هزینه شده و تکمیل آن نیازمند چهار میلیارد تومان اعتبار دیگر است که با تامین اعتبار امید می‌رود تا پایان سال جاری در مدار بهره برداری قرار گیرد.


این مقام مسئول در ادامه به ظرفیت های مهیا شده در حوزه ورزش طی دو سال اخیر در شهرستان سرایان اشاره کرد و گفت: احداث سالن ورزشی بانوان، سالن ورزشی نشاط شهر سرایان، احداث چمن هشت هزار متری شهر سرایان، اجرای چمن مصنوعی ۱۵۰۰ متری روستای زنگویی و احداث چمن ۱۵۰۰ متری شهر سه قلعه از جمله پروژه های ورزشی مورد بهره برداری در دو سال اخیر در شهرستان  است.


به گفته رمضانی تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی بانوان آیسک، اجرای برج نوری چمن ملت سرایان، برق رسانی به پیست موتور سواری سرایان و تکمیل گود باستانی شهر سه قلعه از پروژه های اولویت‌ دار و در دست پیگیری اداره ورزش و جوانان در آینده است.

 

 

 

 

کد خبر 1105894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha