توزیع ۱۲۰۰ بسته مواد غذایی گوشتی در بین نیازمندان

حجت الاسلام چراغی پور از توزیع ۱۲۰۰ بسته مواد غذایی گوشت به همت موسسه حضرت خديجه (س) و برنامه تلويزيوني سمت خدا در بین نیازمندان ایلامی خبر داد، گفت: کانون های فرهنگی و هنری استان فعالیت های متنوعی در راستای کمک به نیازمندان در دستور کار دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: هماهنگی های لازم با مدیران کانون های فرهنگی و هنری استان در سطح مساجد روستایی و شهری به منظور کمک به نیازمندان و  آسیب دیدگان از کرونا در مناسبت های مختلف انجام شده است.

 

حجت الاسلام « علی چراغي پور»  تصریح کرد: در این راستا همزمان با هفته وحدت 1200 بسته مواد غذايي گوشت گرم به همت کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد ايلام در نقاط مختلف استان به ويژه مناطق روستايي و حاشيه نشين توزيع شده است.

 

وی با بیان اینکه اين بسته هاي قرباني در سطح شهرستان ايلام، ايوان، چرداول، دره شهر و بدره توزيع شده است، افزود: این تعداد بسته مواد غذایی گوشت به همت موسسه حضرت خديجه (س) و برنامه تلويزيوني سمت خدا تامین شده و از طریق کانون های فرهنگی و هنری مساجد در بین نیازمندان توزیع می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام یادآور شد: در سه سال اخير به ويژه در ايام شیوع ویروس منحوس کرونا 10 مرحله شامل بيش از 13 هزار بسته هاي غذايي گوشت گرم گوسفندي با حمايت هاي خيرين برنامه تلويزيوني سمت خدا و موسسه و کانون حضرت خديجه (س) به استان ايلام ارسال شده است.

 

چراغی پور با بیان اینکه تلاش شده است تا اين بسته ها در محروم ترين مناطق استان و ميان خانواده هاي نيازمند و آسيب ديده از کرونا توزيع شود، گفت: کانون های فرهنگی و هنری با توجه به شبکه گسترده در مناطق مختلف استان، توان و ظرفیت بالایی در راستای انجام امورات خیریه و کمک به نیازمندان برخوردارند.

 

وی در پایان با  تقدير از بانيان و خيرين در جهت اين اقدام خدا پسندانه خاطرنشان کرد: کانون هاي مساجد به عنوان بانيان توزيع اين بسته ها به خوبي رسالت خود را در اين زمينه انجام داده اند.

کد خبر 1105943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha