مرحله نیمه نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن در قزوین برگزار شد

عظیمی گفت: مرحله نیمه نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم با رقابت ۹ نماینده از استان قزوین برگزار شد.

«علی عظیمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین گفت: از مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان قزوین 9 نفر به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند که در این مرحله در شته های مختلف به رقابت پرداختند.

 

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ادامه داد: امسال مرحله نیمه نهایی در خود استان ها و به صورت تصویری برگزار شد که ما این تصاویر را به تهران ارسال کرده ایم تا داوری انجام شود و نفرات برتر به مرحله نهایی این مسابقات راه می یابند.

 

وی عنوان کرد: در این مرحله از مسابقات در بخش خواهران سیده مهناز حسینی و سکینه صفری در رشته حفظ کل و مریم سیاهکلی در حفظ 20 جز شرکت داشتند و در بخش آقایان سید مصطفی حسینی، میثم سروری فر و رحیم متولی در رشته قرائت تحقیق، مهدی جوزی در قرائت ترتیل، سعید علی اکبری در رشته حفظ کل و محمد جواد محجوب در حفظ 20 جز شرکت داشتند.

 

عظیمی خاطر نشان کرد: زمان برگزاری مرحله کشوری چهل و چهارمین دوره مسابقات قران کریم هنوز اعلام نشده ولی مکان برگزاری این مسابقات به احتمال زیاد در تهران باشد.

 

وی یادآور شد: مسابقات قرآنی در واقع میدانی برای ایجاد رقابت بین بچه های قرآنی برای به روز کردن تلاوت ها و بالا بردن سطح قرائت و در کنار آن اشاعه فرهنگ قرآنی است که امیدواریم با برگزاری مسابقات قرآن تحقق این موارد را بیش از پیش شاهد باشیم.

 

کد خبر 1105946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha