اختتامیه دوسالانه داستان کوتاه «نارنج» اواخر آذرماه برگزار می شود

بادپر از برگزار آیین اختتامیه هشتمین دوسالانه داستان «نارنج» در اواخر آذرماه امسال در شهرستان جهرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمد بادپر»، امروز (دوشنبه ۲۶ مهر) در جمع خبرنگاران گفت: پس از دریافت، بازخوانی و کدزدن داستان‌ها، داوری مرحله‌ اولیه‌‌ دوسالانه داستان کوتاه «نارنج» بوسیله‌‌ ۱۰ نفر از نویسندگان جوان و دارای کتاب در حال سپری شدن است.

 

دبیر هشتمین دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج افزود: داوری مرحله‌ اولیه چند روز دیگر به پایان خواهد رسید و اسامی راه‌یافتگان به مرحله‌ دوم، روزهای ابتدایی آبان‌ماه در سایت داستان نارنج به نشانی www.dastannaranj.ir منتشر می شود.

 

وی با اشاره به اینکه با توجه به استقبال بیشتر این دوره، نسبت به دوره‌ قبل، نویسندگان بیشتری به مرحله‌ نهایی این دوسالانه راه پیدا می کنند، بیان کرد: برگزیدگان اول تا سوم و همچنین نفرات تقدیری نیز در روز اختتامیه در اواخر آذرماه معرفی می شود.

 

یادپر با اشاره به این که‌ علاوه بر حضور نویسندگانی از سایر استان‌های کشور نویسندگان مقیم در  ۱۷ کشور خارجی نیز برای این دوسالانه داستان ارسال کرده‌اند، اظهار کرد: امیدواریم با کمک و همراهی مسئولین جهت تامین هزینه‌های این جایزه‌ ادبی، مانند دوره های قبل شاهد اختتامیه‌‌ باشکوهی باشیم.

کد خبر 1105992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha