برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی در خداآفرین

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت روستای عنابلوی خداآفرین، از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در این شهرستان خبر داد.

«مهران شیری»، در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری شبستان در تبریز، با اشاره به فرا رسیدن هفته تربیت بدنی، افزود:  هفته تربیت بدنی همه ساله از 26 مهر تا دوم آبان به عنوان هفته تربیت بدنی نامگذاری شده است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت روستای عنابلوی خداآفرین، ادامه داد: نامگذاری این هفته موجب آشنایی بیشتر جامعه با اهمیت ورزش و تربیت بدنی و کاربرد ورزش در زندگی روزانه و کاربرد آن در خانه و خانواده و تبیین اهمیت ورزش های همگانی می شود.

وی از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی در خداآفرین خبر داد و یادآور شد: ورزش های دارت، طناب زنی، فوتسال،روپائی،داژبال یکی از بخش های این جشنواره می باشد.

شیری برگزاری همایش کوه پیمایی و همایش پیاده روی را از دیگر ابعاد این جشنواره عنوان کرد و افزود: این برنامه باهمکاری اداره ورزش وجوانان، اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و اداره آموزش وپرورش خداآفرین و هیئت ورزش های همگانی بخش گرمادوز برگزار می شود.

گفتنی است، عنابلو یکی از روستاهای استان آذربایجان شرقی است که در بخش گرمادوز شهرستان خداآفرین واقع شده است و کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت روستای عنابلو در برگزاری مراسم به مناسبت گرامیداشت وقایع ملی و مذهبی از کانون های فعال می باشد.

 

کد خبر 1106001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha