جامعه پویا با تنوع در فعالیت‌های فرهنگی و هنری معنا پیدا می کند

ناظمی گفت: همه تلاش ها باید در راستای تنوع رویدادهای فرهنگی و هنری در استان و شهر معطوف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «سید قاسم ناظمی» در آئین پایانی جشنواره فیلم های کودک و نوجوان در تبریز اظهار داشت: همه تلاش ها باید در راستای تنوع رویدادهای فرهنگی و هنری در استان و شهر معطوف شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی افزود: وقتی در زیست بومی زندگی می کنیم که تنوع فعالیتهای فرهنگی هنری را شاهد هستیم، زندگی بهتری را در شهر و منطقه تجربه خواهیم کرد، به عبارت دیگر جامعه پویا با تنوع در فعالیت‌های فرهنگی و هنری معنا پیدا می کند.

وی افزود: این جشنواره فرصت مغتنمی است تا کودکان و نوجوانان با دیدن آثار برتر، فضایی متفاوت تجربه کنند، البته متاسفانه کرونا مجال نداد تا شهروندان بیشتری از این رویداد بهره مند شوند اما بهره مندی همین تعداد کودک و نوجوان برگزیده شهر نیز مغتنم بوده است.

وی در پایان افزود: امیدواریم با همت نهادهای فرهنگی و انجمن های هنری و عموم هنرمندان فعال در عرصه های مختلف شاهد تنوع و تعدد رویدادها باشیم تا از این میان ستاره هایی بدرخشند که آینده فرهنگ و هنر استان را روشن خواهند کرد.

همچنین «شهرام خدایی» مدیرکل نهاد کتابخانه های استان آذربایجان شرقی، در سخنانی با بیان اینکه، لازم است یک اثر هنری زمینه و بستر تئوریک داشته باشد، گفت: ضرورت بستر تئوریک و بهره گیری از تجربیات و دانش بزرگان و پیشکسوتان موجب ارتقا و بهبود کیفیت کار و پیشرفت روز افزون آثار هنرمندان خواهد بود.

کد خبر 1106017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha