دومین لیگ کتاب‌خوانی دانش آموزان در شهرستان گرمسارآغاز شد

نورمحمدی با اشاره به برگزاری دومین لیگ کتاب‌خوانی دانش‌آموزی در شهرستان گرمسار گفت: این لیگ امسال با محوریت جشنواره کتاب‌خوانی رضوی آغاز شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان ازسمنان، «حسن نورمحمدی» در آیین افتتاحیه لیگ کتاب‌خوانی گفت: این لیگ دومین تجربه موفق اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گرمسار در حوزه کتاب وکتابخوانی است و شرکت‌کنندگان در این لیگ‌؛ کتاب و کتاب‌خوانی را در یک فضای متفاوت با شور، نشاط و هیجان تجربه خواهند کرد.

 

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گرمسار اشاعه فرهنگ کتاب‌خوانی کشف و مدیریت استعدادها تزریق روحیه هیجان و شور در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی را از اهداف برگزاری دومین لیگ کتاب‌خوانی دانش آموزان در شهرستان گرمسارعنوان کردوافزود: اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گرمسار با همکاری معاونت آموزش‌وپرورش گرمسار این لیگ کتاب‌خوانی دانش‌آموزی را در فضای مجازی شاد آغاز کرد.

 

وی با بیان اینکه در مرحله اول با محوریت منابع یازدهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی کتاب برای ضامن آهو نوشته «غلامرضا حیدری ابهری» و ۱۰ قصه از امام زمان (عج) نوشته« فریبا کلهر» کلید خورد افزود: دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول علاقه‌مند از سطح آموزشگاه‌های مختلف در قالب ۲۴ تیم ۳ نفره شرکت‌کننده دومین لیگ کتاب‌خوانی گرمسار به مدت یک هفته فرصت دارند با مراجعه به سامانه samakpl.ir ضمن ثبت‌نام در این سامانه متن کتاب‌های موردنظر را به‌صورت pdf دانلود کرده و در اشکال مختلف (پاسخ به سئولات تستی، تهیه پویش معرفی کتاب و قصه‌گویی) باهم به رقابت بپردازند.

 

نورمحمدی با اشاره به پیگیری مراحل بعدی لیگ در آبان ماه امسال اظهارداشت: در پایان پس از برگزاری مرحله فینال به سه تیم برتر به ترتیب علاوه بر لوح تقدیر جوایز ارزنده اهدا خواهد شد.

کد خبر 1106027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha