سرمایه های انسانی جوان در جهرم زمینه ای برای افتخار آفرینی قهرمانان در میادین ورزشی است

شفیعیان گفت: با توجه به ظرفیت ها و سرمایه های انسانی جوان، مستعد و بالنده در شهرستان جهرم زمینه های خوبی برای افتخار آفرینی قهرمانان شایسته در میادین مهم کشوری و بین المللی ارزشمند فراهم شده است.

«مهدی شفیعیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با گرامی داشت آغاز هفته تربیت بدنی گفت: نقش و اهمیت ورزش در توسعه و ارتقاء سلامت، ایجاد روحیه نشاط و شادابی جامعه در تمامی زمینه ها و ابعاد آن برای تمامی سنین، امری بدیهی و پذیرفته است.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم افزود: به همین خاطر برنامه ریزی در جهت مساعدت و توسعه زیرساخت های ورزشی مورد توجه اکید دولت ها قرار گرفته و امروزه ورزش به عنوان مقوله‌ای فراگیرضامن شادابی و سلامتی جسم و روح است وآدمی برای رسیدن به کمال در مسیر الهی نیاز به تقویت و تربیت توأمان روح با جسم است.

 

وی بیان کرد: همچنین ورزش نقطه عطفی در جهت تبیین مسیری روشن و آینده ای پرفروغ برای جوانان غیور، فرهیخته، مؤمن و انقلابی شهرستان جهرم است.

 

به گفته شفیعیان، جوانان نیازمند شادابی و حمایت در حوزه ورزش هستند و شادابی ورزشی در کنار شادابی فرهنگی می تواند شادابی اجتماعی را رقم بزند.

 

وی ادامه داد: امید است با نهادینه شدن فرهنگ ورزش، این مهم به عنوان یک اصل و نیاز اساسی، مورد اهتمام همه خانواده ها و تک تک اقشار جامعه، قرارگیرد.

 

فرماندار ویژه جهرم ضمن اشاره به اینکه با توجه به ظرفیت ها و سرمایه های انسانی جوان، مستعد و بالنده در شهرستان جهرم زمینه های خوبی برای افتخار آفرینی قهرمانان شایسته در میادین مهم کشوری و بین المللی  ارزشمند فراهم شده است، تصریح کرد: با تأمین زیر ساخت ها و به یمن تلاش های گسترده و شبانه روزی در سایه  تعامل سازنده و ارزنده با مسئولان امر، اقداماتی بی سابقه و خدماتی سودمند و کم نظیر در این راستا صورت گرفته و طرح ها و برنامه های نیز پیش بینی شده است تا شاهد ارتقا سلامت، تندرستی و پویایی و افزایش نشاط اجتماعی در جامعه باشیم.

کد خبر 1106116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha