چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران از ۲۹ مهرماه در کرمان آغاز می شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: جشنواره چهاردهم موسیقی نواحی ایران با عنوان «وحدت در کثرت اقوام» از ۲۹ مهر ماه کار خود را در باغ موزه وزیری کرمان آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمدرضا علیزاده، دوشنبه(۲۶ مهر) در نشست خبری از برگزاری چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران به میزبانی کرمان خبر داد.

 

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه این جشنواره سال گذشته به دلیل محدودیت های کرونایی به صورت مجازی برای مخاطبان نمایش داده شد؛ افزود: امسال اما با جمعیت محدود و به صورت حضوری برگزار می شود.

 

 

وی ادامه داد: جشنواره چهاردهم به دلیل اینکه نگاه آن فراتر از استان، به اقوام است؛ با عنوان «وحدت در کثرت اقوام» خواهد بود که از ۲۹ مهر ماه کار خود را در باغ موزه وزیری کرمان آغاز خواهد کرد و چهار روز متوالی تا دوم آبان ماه ادامه دارد.

 

 

علیزاده از حضور ۷۰ هنرمند از سراسر کشور در این دوره از جشنواره خبر داد و افزود: برنامه های جشنواره موسیقی نواحی شامل بخش های تکنوازی و گروه نوازی و نشست های پژوهشی خواهد بود و در اختتامیه نیز با تعدادی اجرای گروهی و اجرا توسط پیشکسوتان برگزارر خواهد شد.

کد خبر 1106119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha