توحید حقیقی با وجود پیامبر اعظم (ص) ظهور کرد 

حجت الاسلام حسین فضیلتی نیا گفت:  با وجود پیامبر اعظم (ص) توحید حقیقی ظهور کرد و از پرتو آن، بنیان عدالت در جامعه آن روز زنده شد.

حجت الاسلام «حسین فضیلتی نیا» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت گفت: وجود پر نور و برکت پیامبر اکرم ‌(ص) آنقدر مهم است که خداوند متعال برای ارزانی داشتن این نعمت بزرگ بر بشریت، منّت گذاشته است.

 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد بیان کرد: ولادت حضرت رسول خاتم (ص) و بعثت ایشان، همچون روحی بود که کالبد دنیای مرده‌ آن روز را زنده کرد.


وی افزود: گر چه دنیای آن روز به ظاهر زنده بود و حکومت ها به تلاش و فعالیت مشغول بودند اما آنچه که مشهود بود مرگ انسانیت و فضایل اخلاقی بود زیرا جفا، ظلم، تبعیض و قساوت، جای فضیلت‌ها را گرفته بودند و یک‌ نمونه آن زنده به گور کردن دخترها در عصر جاهلیت بود.


حجت الاسلام فضیلتی نیا با بیان این مطلب که وجود رسول اکرم (ص) و دعوتش به دنیای مرده روحی تازه دمید، خاطرنشان کرد: از آنجایی که پیامبر (ص) تجسم اسلام بود بنابراین دارای حیات طیبه بوده و دنیای ظلمانی و آفت‌زده را احیاء کرد.



رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد ابراز کرد: آنچه در این ایام برای دنیای اسلام و جوامع اسلامی خیلی مهم است، برآورده شدن انتظارات پیامبر اكرم (ص) از جامعه‌ اسلامی است که باید سعی و مجاهدت کنیم که این انتظارات برآورده شده و سعادت دنیای اسلام فراهم شود.


وی بزرگترین بركات ولادت نبی بزرگوار اسلام، را هدیه كردن توحید و عدالت به جوامع بشری برشمرد و افزود: با وجود پیامبر اعظم (ص) توحید حقیقی ظهور کرد و از پرتو آن، بنیان عدالت در جامعه آن روز زنده شد.


وی در تشریح برنامه های هفته وحدت و جشن میلاد پیامبر اکرم (ص)، اظهار کرد: امروز نشست تعاملی با محوریت برنامه ریزی برای جشن ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) برگزار شد.


حجت الاسلام فضیلتی نیا در خاتمه عنوان کرد: آذین بندی خیابان ها و میادین سطح شهر، دیدار با خانواده های معظم شهدا، مسابقات ورزشی، جشن بزرگ میلاد در مسجد النبی(ص)، راه اندازی موکب های خیابانی، پشت نویسی ماشینی، راه اندازی کاروان های شادی و ... از مهم ترین برنامه های هفته وحدت در عنبراباد می باشد.

کد خبر 1106202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha