بازگشت  روح امید و اعتماد دربین مردم  مهمترین هدف گروه های جهادی است

سردار مسلمی گفت: جهادگران همواره تلاششان را معطوف به این کردند که امیدآفرینی در بین مردم رقم بخورد، و روح اعتماد به جامعه بازگردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، سردار «سیاوش مسلمی» امروز(۲۶مهر) در حاشیه بیستمین نشست مجمع جهادگران بسیج استان مازندران که در سالن اجتماعات کوثر ستاد سپاه استان برگزار شد، اظهار کرد: امروز در جمع فعالان و رابطین جهادی استان مازندران قرار گرفتیم کسانی که همه وقت خود را وقف و صرف محرومیت زدایی و خدمت‌رسانی مردم کردند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران افزود: جهادگران همواره تلاششان را معطوف به این کردند که امیدآفرینی در بین مردم رقم بخورد، یعنی همان خواسته مقام معظم رهبری که بازگشت روح امید و اعتماد در بین مردم که می‌تواند توسط گروه‌های جهادی در جامعه شکل بگیرد.

 

سردار مسلمی تصریح کرد: این جلسه برای هم‌افزایی بیشتر و هم‌اندیشی دیگر به رسم عاشقی و با بهره‌گیری از تجربیاتی که در همه ارگان‌ها و نهادهای انقلابی نهفته است، به‌خوبی در شهرستان‌ها نیز برگزار شد.


وی صمن تقدیر و تشکر از گروه‌های جهادی، اذعان کرد: برگزاری این جلسات هم‌اندیشی با هدف بهره‌وری بیشتر در جهت رفع محرومیت و کمک به مردم عزیز مازندران برگزار شد.

کد خبر 1106246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha