طرح تحولی جدید سازمان تعزیرات حکومتی در خوزستان آغاز شد

بیرانوندی از آغاز طرح تحولی جدید سازمان تعزیرات حکومتی در راستای حمایت از مصرف کننده و تولید کننده در خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «نعمت الله بیرانوندی» امروز (دوشنبه ۲۶ مهر) در بازدید از شرکت شیر پاستوریزه همزمان با آغاز طرح تحولی جدید سازمان تعزیرات حکومتی در راستای حمایت از مصرف کننده اظهار کرد: طرح تحولی جدید سازمان تعزیرات حکومتی در راستای حمایت از مصرف کنندگان و کمک به تولیدکنندگان برای رفع موانع و هزینه های بالا تولید در استان خوزستان آغاز شده و در این راستا بازدید کارشناسانه از واحد‌های بزرگ تولیدی در این استان در حال انجام است.

 

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: در راستای اجرای این طرح واحد‌های عمده و بزرگ تولیدی اثرگذار در سطح استان و ملی از سوی اداره کل تعزیرات حکومتی به همراه کارشناسان سازمان صمت و دیگر دستگاه‌های ناظر مورد بازدید کارشناسی قرار می گیرند.

 

وی اضافه کرد: در این طرح علاوه بر کنترل قیمت کالاهای تولیدی در جهت حمایت از حقوق مصرف کنندگان به مشکلات و چالش های واحد‌های بزرگ تولیدی رسیدگی می‌شود تا مواردی که در سطح استان قابل پیگیری هستند از جمله هزینه مواد اولیه، هزینه های جانبی و تمام شده در نشست های کارشناسی استان به ریاست استاندار خوزستان برطرف شوند.

 

دبیر کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات حکومتی استان تصریح کرد: چالش ها و مشکلات واحد‌های بزرگ تولیدی استان خوزستان که در سطح استان قابل حل نیستند بعد از جمع بندی و کار کارشناسی در نهایت به سازمان تعزیرات حکومتی کشور منعکس می‌شود تا با طرح در مبادی ملی تصمیم گیری و چاره اندیشی شود.

 

وی ابراز کرد: از مزایای اجرای طرح تحولی جدید سازمان تعزیرات حکومتی جلوگیری از ظلم و اجحاف در حق مصرف کنندگان، جلوگیری از گرانفروشی کالای های تولیدی و در نهایت رضایت مندی مشتری است.

 

بیرانوندی عنوان کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان علاوه بر دریافت گزارش سازمان های ناظر در زمینه بازرسی، خود رأسا وارد عمل شده و از واحدهای بزرگ تولید در سطح استان بازدید می کند که در نهایت تلاش می شود این بازدیدها به کاهش هزینه تولید و رضایت مصرف کنندگان منجر شود.

 

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از دستگاه‌های همراه خصوصا فرماندار شهرستان خاطر نشان کرد: شرکت پگاه خوزستان به عنوان یکی از واحد‌های بزرگ تولید در استان خوزستان قیمت سه قلم محصولات لبنی اعلام شده را کاهش داده و مصوبه هیات دولت را در این راستا اجرا کرده است.

 

کد خبر 1106250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha