برنامه چهارشنبه‌های کودک من و مادرم در فرهنگسرای خانواده اجرا می‌شود

برنامه شاد و مفرح چهارشنبه‌های کودک من و مادرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی روز چهارشنبه ۲۸ مهرماه ساعت ۱۰ در فرهنگسرای خانواده برگزار می‌شود.

 

به گزارش  خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای خانواده؛ این برنامه با هدف گسترش فرهنگ آرامش و مهربانی در روابط فردی، اجتماعی و خانواده در بخش‌هایی چون ایستگاه‌های نقاشی، سفال‌گری، بازی برای کودکان و نشست پرسش و پاسخ برای والدین با حضور نرگس لطفی(روانشناس و تسهیل‌گر)، نوشین رفیعی(مربی کودک) و زیبا باقری(مربی سفال‌گری) برگزار می‌شود.

خانواده مهم ترین نهادی است که می‌تواند نیازهای عاطفی افراد را برطرف کند وقتی صمیمیت در میان اعضای خانواده افزایش پیدا کند نشاط و آرامش در خانواده بیشتر و باعث ایجاد تمرکز و مدیریت صحیح در برابر بروز مشکلات احتمالی می شود و شاهد شور و اشتیاق زندگی، روابط سالم، تعاملات مثبت و تجربه صمیمیت و تقویت احساس عشق، اطمینان و امنیت در بین اعضای خانواده هستیم.

فرهنگ‌سرای خانواده در خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی(یوسف آباد) خیابان بیست و یکم- بوستان شفق واقع است و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیش‌تر می توانند با شماره تلفن ۸۸۷۱۲۸۳۹ تماس بگیرند.

کد خبر 1106330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha