احیای تمدن نوین اسلامی و مدیریت جهادی در دولت سیزدهم مورد توجه است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز گفت: احیای تمدن نوین اسلامی، مدیریت جهادی و مردمی بودن در دولت سیزدهم مورد توجه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام رازیانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی و استاد حوزه و دانشگاه در وبینار دولت سیزدهم؛ فرصت‌ها، چالش‌ها و انتظارات مردم که با حضور و شرکت جمعی از دانشجویان توسط دانشگاه پیام نور سقز برگزار شد، اظهار کرد: در گام دوم انقلاب دولت سیزدهم بر سر کار آمده که انتظار حل مشکلات فوق از سوی دولت، تکمیل ساخت و احیای تمدن نوین اسلامی، مدیریت جهادی، مردمی بودن، جامع نگری و برنامه ریزی مناسب برای حل مشکلات با تکیه بر توانمندی‌های داخلی، بازسازی اعتماد عمومی و...می‌رود.


وی به چالش‌های داخلی و خارجی کشور اشاره کرد و گفت: تحریم‌ها، مشکلات اقتصادی و معیشتی، بیماری همه‌گیر کرونا و تاثیرات منفی آن، موانع فراروی تولید، ایجاد ناامنی در کشورهای پیرامون، برجام و... از چالش هایی است که دولت با آن مواجه است.

 

وی یادآور شد: حمایت اساسی و اصولی از تولید و بلکه حتی جهش تولید، کاهش نرخ تورم، رفع مشکلات معیشتی مردم، حل مسائلی از جمله بیماری کرونا، تسهیل گری در امور و مجوزها، اجرای برنامه های جامع اقتصادی و... از مسائلی است که باید دولت سیزدهم اهتمام ویژه ای برای تحقق آنها داشته باشد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز گفت: در مسائل راهبردی و خارجی نیز حمایت مردم و هم افزایی نهادهای حاکمیتی می‌تواند در تحقق منافع ملی کشور موثر باشد.

 

در این نشست دکتر بختیار خسروی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز سقز، همدلی و مشارکت مردم و نخبگان در پیشبرد امور و حل مشکلات جامعه امری ضروی خواند و گفت: لازمست دانشگاهیان با تحلیل و رصد مسائل و ارائه راهکارهای علمی باید دولت را در حل مشکلات و ارتقای شاخصه های خدمات رسانی کمک نمایند.

 

کد خبر 1106375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha