جرايم ديركرد امانت كتاب ها  بخشوده می شود

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی گفت: به مناسبت هفته وحدت، كليه جرايم ديركرد امانت كتاب ها در صورت عودت كتاب بخشوده می شوند.

«محمود حاجی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: به مناسبت هفته وحدت، تمامی جرايم ديركرد امانت كتاب ها در صورت عودت كتاب بخشوده می شوند.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: مدت امانت يك كتاب در هر دوره امانت ۱۴ روز است كه در صورت تأخير در بازگشت به ازای هر روز مبلغی به عنوان جريمه ديركرد دريافت می شود كه در اين دوره، اين جرايم مورد بخشودگی قرار گرفته است.

 

وی با بیان اینکه اين بخشودگی شامل تمام كتاب های امانتی دارای تأخير است، افزود: از همه اعضای كتابخانه های عمومی در سراسر استان درخواست می شود تا با بازگشت به موقع كتاب ها امكان استفاده عموم مردم از آن كتاب ها را فراهم كنند.

 

حاجی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۹ هزار نفر در کتابخانه‌های استان عضو هستند، ادامه داد: پیش از شیوع ویروس کرونا 50 هزار نفر در استان عضو کتابخانه های عمومی بودند و تمام خدمات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ارائه خواهد شد.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی در پایان عنوان داشت: سالن‌های مطالعه کتابخانه‌ها برای رعایت فاصله اجتماعی با ۴۰ درصد ظرفیت در مناطق زرد و ۳۰ درصد ظرفیت در مناطق نارنجی پذیرای اعضای کتابخانه‌ها هستند.

 

 

کد خبر 1106400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha