فومن در صدور سند روستایی از شهرستان‌های پیشرو است

محسنی گفت: شهرستان فومن در صدور سند روستایی از شهرستان‌های پیشرو است و ادارات ثبت اسناد و بنیاد مسکن باید با همکاری نزدیک و مستمر، در این راستا اهتمام لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن، «محمدرضا محسنی» امروز(سه‌شنبه، 27مهر) در جلسه کارگروه ویژه پیشگیری و برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز شهرستان فومن اظهار کرد: هدف از جلسه حاضر پیشگیری از وقوع تخلف در ساخت و ساز است.

 

فرماندار فومن با اشاره به مجموعه اقدامات و پایش‌های انجام شده در زمینه تخلفات ساختمانی، از حرکت رو به جلوی شهرستان در رصد تخلفات ساختمانی خبر داد.

 

وی با تاکید بر لزوم تهیه آمار تطبیقی در فواصل ماهانه گفت: این نوع نگرش زمینه ساز رصد بهتر وضعیت شهرستان و مقایسه اقدامات انجام شده در پیشگیری از تخلفات و برخورد با آن شد.

 

محسنی افزود: شهرستان فومن در صدور سند روستایی از شهرستان‌های پیشرو است و ادارات ثبت اسناد و بنیاد مسکن باید با همکاری نزدیک و مستمر، در این راستا اهتمام لازم را داشته باشند.

 

فرماندار فومن خاطرنشان کرد: در زمان استعلام از مراجع مستعلم باید سازکاری ایجاد شود که در حداقل زمان، نتیجه و پاسخ استعلامات آماده شود.

 

 

کد خبر 1106403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha