کمک به تحقق دولت اسلامی مهمترین هدف هیات اندیشه ورز کارکنان دولت

شعبانی گفت: کمک به تحقق دولت اسلامی مهمترین هدف هیات اندیشه ورز بسیج کارکنان دولت است و در استان و همه شهرستان‌های استان مازندران این هیات تشکیل شده و در حال به روز رسانی اعضا می باشد.

«مجیدرضا شعبانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران با اشاره به تشکیل هیات اندیشه ورز بسیج کارکنان دولت و انتخاب اعضای جدید این هیأت اظهار کرد: هیأت اندیشه ورز صاحبان فکر و ایده و نظر هستند که در این هیأت با تبادل نظر و ارائه طرح های قابل اجرا برای توسعه همه جانبه گام برمی دارند.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران افزود: هیأت اندیشه ورز ترکیبی از جوانان و پیشکسوتان  و تحصیل کردگان و مجربینی است که می توانند در عرصه های مختلف نقش آفرینی کرده و اثرگذار باشند.

 

وی با اشاره به کارگروههای تخصصی در هیات اندیشه ورز تصریح کرد: مسائل و مشکلات سازمان ها و نهادها فراوان است و تلاش داریم تا در بخش های مختلف با استفاده از نظر صاحبنظران به صورت تخصصی وارد و برای رفع مشکلات اقدام کنیم.

شعبانی گفت: کمک به تحقق دولت اسلامی مهمترین هدف هیات اندیشه ورز کارکنان دولت است و در استان و همه شهرستان‌های استان مازندران این هیات تشکیل شده  و در حال به روز رسانی اعضا می باشد.

 

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران افزود: تلاش داریم تا با استفاده از خرد جمعی در هیات اندیشه ورز اولویت های مهم هر سازمانم را احصا و براساس برنامه برای پیشبرد امور حرکت کنیم.

وی یادآور شد: بررسی موضوعات و طرح ها در هیات اندیشه ورز بدون جانب گرایی، واقع گرایانه و با ارائه راه حل قابل دسترسی و اجرایی در کوتاهترین زمان ممکن باشد.

کد خبر 1106419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha