بی‌توجهی برخی از مدیران منجر به افزایش بیماری اعتیاد در جامعه می‌شود

پورحضرت با بیان اینکه بی توجهی برخی از مدیران منجر به افزایش بیماری اعتیاد در جامعه می‌شود گفت: ما مسئول آینده فرزندان این مرزو بوم هستیم و مسئولیت حوزه آموزش و فرهنگ بسیار سنگین تر از مسئولیت امنیتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، «وحید پورحضرت» ظهر امروز(سه‌شنبه، 27مهر) در جلسه شورای هماهنگی، پیشگیری و مبارزه بامواد مخدر شهرستان اظهار کرد: آسیب‌های‌ اجتماعی منجر به بیماری اعتیاد خواهد شد.

 

فرماندار ماسال ریشه و سرمنشا اکثر جرائم را مواد مخدر عنوان کرد و افزود: اگر جامعه‌ای مبرا از این آسیب باشد مشکلات معیشتی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ظهور و بروز نخواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه بی توجهی برخی از مدیران منجر به افزایش بیماری اعتیاد در جامعه می‌شود گفت: ما مسئول آینده فرزندان این مرزو بوم هستیم و مسئولیت حوزه آموزش و فرهنگ بسیار سنگین تر از مسئولیت امنیتی است.

 

پورحضرت با بیان اینکه اهمیت دادن به تعلیم و تربیت در آینده کشور و رشد و نمو جامعه بسیار ضروری است تصریح کرد: در اجرای مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر باید جدیت لازم لحاظ شود.

 

فرماندار ماسال ضمن تشکر از شناسایی نقاط آلوده و ناامن سازی این نقاط بیان کرد: ناامن سازی  مسیر دسترسی به شهرستانهای مجاور برای نقل و انتقال و توزیع مواد مخدر باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

 

وی با تاکید بر انسجام لازم در جامعه به ویژه در شهرستان برای پیگشیری از اعتیاد مقابله با مواد مخدر و رسیدگی به  پایین امدن سن اعتیاد تاکید کرد: نقش آفرینی سازمانهای متولی در حوزه پیشگیری و مقابله با مواد مخدر با کمک مردم وسمن ها از اهمیت بسیاری برخوردار است.

 

پورحضرت با اشاره به اینکه پیشگیری موجب کاهش هزینه و افزایش میزان تاب آوری جامعه می شود خاطرنشان کرد: از ظرفیت  مدیران محلی اعم از؛ شهرداران، دهیاران، شوراهای اسلامی شهر و روستا در زمینه فرهنگ جلوگیری از اعتیاد استفاده شود.

 

کد خبر 1106421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha