شهدا و ايثارگران مايه عظمت و اقتدار نظام هستند

حجت الاسلام موسوي شهدا و ايثارگران را مايه عظمت و اقتدار نظام دانست وگفت: فرهنگ شهادت طلبي ملت ايران موج اسلام خواهي و عزت را در جهان به ارمغان آورده است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛حجت الاسلام «سید علی موسوی» در دیدار با خانواده شهیدان «ایرج و کیومرث نوروزی فر» در راستای طرح ملی سه شنبه های تکریم ضمن تبریک آغاز هفته وحدت،بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر وحدت میان مسلمانان در نقاط مختلف جهان تاکید دارند و شهدای ما نیز در دوران جنگ تحملیلی از مذاهب مختلف برای دفاع از اسلام و میهن اسلامی جان خود را فدا کردند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه رشادت های شهدا قابل جبران نیست، افزود: تلاش های ما جوابگوی خون شهدا نخواهد بود و باید بیش از گذشته در راه شهدا قدم برداریم.

 

وي اظهار داشت : حفظ و حراست از ارزشهاي انقلاب اسلامي از اهداف و آرمانهاي بلند شهدا است و امروز قشرهاي مختلف مردم بايد براي تحقق اهداف شهدا تلاشي مضاعف داشته باشند.

 

حجت الاسلام موسوي ادامه داد: از خود گذشتگي شهدا و ايثارگران و اطاعت پذيري از ولايت در دفاع از حريم اسلام ، قرآن و ميهن اسلامي ، توانست توطئه هاي دشمنان و استكبار جهاني را نقش برآب كند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان تصريح كرد: شهدا براي استحكام و ارزشهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي به درجه رفيع شهادت نايل آمدند.

 

وی گفت: سر تعظیم فرو آوردن در برابر خانواده معظم شهدا و همچنین قدم برداشتن در مسیر و راه شهدا وظایف مهم همه مردم در قبال خون شهدا است.

 

حجت الاسلام موسوی افزود: مقاومت در برابر دشمنان درس بزرگی بود که شهدا به ما داده اند و دوران دفاع مقدس کشورهای مختلف به عراق کمک کردند امکا به لطف خدا و با رشادت های رزمندگان اسلام و رهبری امام راحل ذره ای از خاک ایران اسلامی به متجاوزین داده نشد.

 

کد خبر 1106423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha