مسابقه کتابخوانی «بهترین کتاب که خوانده ام» برگزار می شود

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار گفت: مسابقه کتابخوانی «بهترین کتاب که خوانده ام» به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برگزار می شود.

«شهاب ملکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مسابقه کتابخوانی «بهترین کتاب که خوانده ام» به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در 2 بخش اصلی و ویژه برگزار می شود.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار تصریح کرد: در بخش اصلی بهترین کتابی را که خوانده اید انتخاب کرده و با ذکر نام کتاب، نام نویسنده و توضیح مختصر از موضوع کتاب به صورت فایل تصویری در مدت زمان حداکثر 3 دقیقه ضبط و به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنید.

 

این مقام مسئول ادامه داد: در بخش ویژه نیز «هر کودک، یک مدافع سلامت» شامل کودکان 7 تا 12 با موضوع قدردانی از مدافعان سلامت یک نقاشی به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

 

ملکی خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان در این مسابقه می توانند آثار خود را تا ۳۰ آبان ماه فایل فیلم و عکس نقاشی خود را از طریق شماره همراه 09147044991 در شبکه های مجازی واتساپ و ایتا ارسال کنند.

 

وی اعلام داشت: به 15 نفر از منتخبات بخش اصلی و به 5 نفر از منتخبان بخش ویژه جوایزی نفیس اهدا خواهد شد.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار افزود: این مسابقه فرهنگی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون بسیج هنرمندان، دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار و موسسه فرهنگی هری میعاد مغان برگزار می شود.

 

کد خبر 1106479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha