نمایشگاه نقاشی«هنر مدرن» در آستارا برپا شد

به مناسبت هفته وحدت، اولین نمایشگاه انفرادی شیوا سرخان‌پور با عنوان«هنر مدرن» در محل گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا برپا شد.

«شاپور تشرینی» در حاشیه آیین افتتاح نمایشگاه نقاشی«هنر مدرن» که با حضور جمعی از هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر برگزار شد به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت، نخستین نمایشگاه انفرادی شیوا سرخان‌پور با عنوان«هنر مدرن» در محل گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا شد.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا با بیان‌اینکه در این نمایشگاه ۲۵ تابلو در ابعاد ۴۰*۳۰، ۵۰*۵۰، ۷۰*۵۰ و ۱۰۰*۷۰ به نمایش گذاشته شده است، افزود: شیوا سرخان‌پور هنرمند آستارایی تابلوهای هنری را با بهره‌گیری از تکنیک سیاه قلم، سیاه قلم با مداد رنگی، سیاه قلم با رنگ و اکریلیک خلق کرده است.

 

وی تصریح‌کرد: آثار به نمایش گذاشته در نمایشگاه در موضوعات مدرن هستند.

 

تشرینی با اشاره به اینکه نمایشگاه نقاشی«مدرن» از امروز تا ۲۹ مهر دایر است، گفت: این نمایشگاه در دو شیفت زمانی از ساعت ۱۰ صبح  الی ۱۳ ظهر و ۱۶ الی ۱۹ عصر میزبان علاقه‌مندان و شهروندان است.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا افزود: نمایشگاه نقاشی«مدرن» با همکاری انجمن هنرهای تجسمی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا برپا شده است.

 

تشرینی خاطرنشان‌کرد: ۴۰۰ هنرمند آستارایی در هفت انجمن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا ساماندهی شده و فعالیت دارند.

کد خبر 1106510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha