رابطین فهما به آموزش مدیران کانون های مساجد اهتمام ویژه داشته باشند

مظاهری آموزش مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد را از وظایف مهم شبکه رابطین فهما در سطح استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد و گفت: این آموزش گام بلندی برای موفقیت کانون ها در سومین رویداد ملی فهما سال ۱۴۰۰ محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمدرضا مظاهری» امروز (سه شنبه ۲۷ مهر) در نشست آموزشی، توجیهی مدیران کانون‌ های مساجد که در محل سالن جلسات بخشداری بخش میانکوه شهرستان اردل برگزار شد، با اشاره به جایگاه ارزشمند مساجد اظهار داشت: مسجد نه تنها پایگاه مسائل اجتماعی است بلکه به فرموده رهبر معظم انقلاب پایگاهی برای انسان سازی، خود سازی، مقابله با دشمن و بصیرت افزایی است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: یکی از وظایف مهم رابطین فهما آموزش مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری است چرا که این آموزش گام بلندی برای موفقیت کانون ها در سومین رویداد ملی فهما سال ۱۴۰۰ محسوب می شود.

 

وی افزود: یکی از راه های جذب جوانان در گرو اهتمام جدی رابطین فهما به فعالیت های آموزشی و ایجاد جاذبه صحیح یعنی سخن و اقدام آمیخته با معنویت و عرفان واقعی است که جوانان را به مسجد می آورد.

 

مظاهری آشنایی با فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد را از دیگر مزیت های راه اندازی شبکه رابطین فهما عنوان کرد و گفت: رابطین فهما با بازدیدهای مستمر از کانون های فرهنگی هنری حوزه خود باید در جریان روند فعالیت های فرهنگی قرار بگیرند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: بررسی عملکرد رابطین فهما و پيگيری ثبت فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد از اهداف برگزاری نشست هم انديشی رابطين فهمای بخش میانکوه شهرستان اردل در رويداد ملی فهمای ۱۴۰۰ است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: بررسی عملکرد رابطین فهما و پيگيری ثبت فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد از اهداف برگزاری نشست هم انديشی رابطين فهمای بخش میانکوه شهرستان اردل در رويداد ملی فهمای ۱۴۰۰ است.

 

وی افزود: ارتباط با ستاد استان، شرکت در جلسات، پاسخگویی به مشکلات، ابهامات کانون ها و پیگیری مسائل از دیگر وظایف رابطین فهمای کانون های فرهنگی هنری مساجد در رویداد ملی فهمای ۱۴۰۰ است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: آموزش، بررسی و پيگيری روند برگزاری رويداد ملی فهمای ۱۴۰۰ و برنامه ها و فعالیت های رواق های ۱۲ گانه از اهداف برگزاری این نشست هم اندیشی است.

 

مظاهری، کیفی سازی فعالیت های کانون ها، ارتقا سطح کمی و کیفی آثار و حمایت از فعالیت ها و تولیدات شاخص کانون های فرهنگی هنری مساجد، شناسایی، توانمندسازی، به‌کارگیری و تقدیر از استعدادهای برتر و حضور موثر و هدفمند بچه های مسجد در فضای مجازی را از دیگر اهداف برگزاری این نشست هم اندیشی عنوان کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مهلت ثبت فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد تا پایان آذر سال جاری است افزود: پس از داوری، نتایج ۱۲ الی ۲۲ بهمن سال جاری مصادف با دهه فجر انقلاب اسلامی اعلام می شود.

 

کد خبر 1106525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha