اخلاق، سواد رسانه و گفتمان انقلاب از ضرورت های امروز جامعه رسانه ای است

موسوی زاده با اشاره به اهمیت جایگاه فعالیت رسانه ای در پیشبرد اهداف انقلاب گفت: اخلاق، سواد رسانه و گفتمان انقلاب از ضرورت های امروز جامعه رسانه ای است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سید محمدرضا موسوی زاده» طی نشست با امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ که سه شنبه ۲۷ مهر برگزار شد گفت: اخلاق، سواد رسانه و گفتمان انقلاب از ضرورت های امروز جامعه رسانه ای است.

 

رییس سازمان بسیج رسانه استان البرز افزود: تشکیل جبهه واحد رسانه انقلاب از جمله اهداف و برنامه های سازمان بسیج رسانه است و از آنجا که بسیج و رسانه در کنار هم زمینه تحقق رسانه تراز انقلابی را فراهم می کند مورد توجه است.

 

وی با اشاره به اهمیت ایجاد فضای انقلابی و سالم بیان کرد: نقدهای تخصصی و مصلحانه می تواند یک فضای انقلابی و سالم ایجاد کند.

 

رییس سازمان بسیج رسانه استان البرز خاطرنشان کرد: راه اندازی هیئت اندیشه ورز شهرستان ساوجبلاغ در قالب گروه اساتید، کارشناسان و ... زمینه رفع مشکلات و پیگیری مطالبات  به حق مردمی است. 

 

در ادامه محمدرضا پیشگاهی مسئول کانون بسیج رسانه ساوجبلاغ، در خصوص چگونگی تشکیل هیات اندیشه‌ورز شهرستان ساوجبلاغ گفت: در بدو تشکیل جبهه انقلابی ساوجبلاغ یک هیات اندیشه‌ورز از اساتید، صاحب نظران و اساتید دانشگاهی تشکیل گردید تا با دقت و توجه بیشتر مشکلات ساوجبلاغ بهتر دیده شود و با راهبری بسیج استان جریان سازی مفید و مناسبی در جهت رفع مشکلات ایجاد گردد.

 

پیشگاهی در ادامه افزود: امیدواریم با حمایت‌های همه جانبه امام جمعه محترم و اقشار تاثیرگذار شهرستان ساوجبلاغ، مشکلات شهرستان قدم به قدم مرتفع شود.

 

 

کد خبر 1106627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha