از ۲ خیر و جهادگر اهل سنت در رضوانشهر تجلیل شد

در دومین روز از هفته وحدت از ۲ خیر و جهادگر و یک مولودی خوان در شهرستان رضوانشهر با ارائه لوح و تندیس تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در رضوانشهر، شامگاه سه‌شنبه( 27 مهر) فرماندار، امام جمعه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر و جمعی از روحانیون این شهرستان با حضور در منازل این خیران اهل تسنن رضوانشهری به آنها لوح و تندیس اهدا کردند.

 

سازمان تبلیغات اسلامی کشور با ارسال تندیس و لوح از خیر نیکوکار «آزاد آزادی » و جهادگر «یاسر پورحمزه » به جهت فعالیت‌های خیرخواهانه و جهادی تقدیر کرد.

 

 

حجت الاسلام « محمد مهدی نژاد » در این دیدارها گفت: در دوران کرونا و بی ثباتی معیشت اگر خیرین پای کار نبودند خیلی از نیازمندان و محرومان شرایط سخت‌تری را تجربه می‌کردند.

 

امام جمعه رضوانشهر تصریح کرد: کمک های خیرین تسکینی برای این افراد کم برخوردار بود که توانستند به حیات خود ادامه دهند.

 

«محمود قاسمی » نیز با تبریک هفته وحدت و ولادت با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق (ع) اظهار داشت: روحیه مواسات و کمک به‌عنوان خیر که از سفارشات ائمه اطهار (ع) و پیامبر اسلام انجام می شود، شایسته تقدیر است.

 

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه شما ثابت می‌کنید که روحیه مردانگی و گذشت همچنان زنده است و آنرا استمرار می بخشید، ابراز امیدواری کرد این روحیه ایثارگری پایدار و ادامه دار باشد.  

 

حجت الاسلام «محسن کوچکی »رئیس اداره تبلیغات اسلامی رضوانشهر هم از همه کسانی که برای اعتلای فرهنگ اسلامی تلاش می‌کنند تقدیر کرد و گفت: این خیر در تهیه بسته معیشتی در قالب طرح مواسات و همدلی و هدایایی برای نوعروسان فعال بوده که این بسته ها در روز ولادت پیامبر به آنها تحویل خواهد شد.

 

در پایان این مراسم دیداری با خانواده مرحوم بختیاری از مولودی خوانان پیشکسوت شهرستان رضوانشهر صورت گرفت و به مناسبت عید میلاد پیامبر اکرم (ص) هدیه ای به رسم یاد بود اهداء شد.   

کد خبر 1106683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha