سیره عملی پیامبر (ص) باید در زندگی فردی و اجتماعی پیاده شود

حجت الاسلام کیائی گفت: سیره عملی پیامبر (ص) باید در زندگی فردی و اجتماعی ما پیاده شود.

حجت الاسلام «محسن کیائی» با تبریک هفته وحدت به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: امیدواریم خداوند متعال در این ایام برکات و نعماتش را به همه مسلمانان عالم و ملت عزیزمان نازل بفرماید.


رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان افزود: در این ایام که به نام پیامبر رحمت رقم می خورد وظیفه داریم همه حرکت ها ، همه مواضع و گفتمان ما در مسیر وحدت و یکپارچگی امت اسلامی باشد.

 

وی ادامه داد: در این ایام برای وحدت بیشتر مسلمانان باید در حرف زدن ها و در عملکردها و حرکات باید زیاد دقت کنیم؛ یعنی همه حرکت ها، همه گفتمان، همه مواضع باید در مسیر وحدت باشد.

 

حجت الاسلام کیائی با بیان اینکه در ایام عملی انجام ندهیم که بوی تفرقه و شکاف را داشته باشیم، تاکید کرد: باید همه با هم به سمت وحدت برویم و با توجه به دسیسه های دشمنان علیه مسلمانان، تلاش کنیم این گفتمان وحدت برگزار شود و در همه حلقه ها و همه اجتماعات گویندگان ما از وحدت بگویند چون ریشه در روایات و قرآن دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: بزرگان و امامین انقلاب همواره ما را به سمت وحدت و همدلی دعوت کردند و باید تلاشمان این باشد که امت اسلام یک امت واحده بشوند و اهداف پیامبر و آل مبارک ایشان را باید در جامعه اجرا کنند.

 

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان گفت: خودمان عامل کلام و رهنمودهای پیامبر و آل پیامبر بشویم و تابع محض باشیم نه فقط شعاری بلکه باید دلی در میدان عمل تابع پیامبر و اهل بیت پاکش باشیم.

 

وی افزود: سیره عملی پیامبر (ص) باید در زندگی فردی و اجتماعی ما پیاده شود و از خدای متعال بخواهیم ما را از بهترین رهروان پیامبر  (ص) و اهل بیت پاکش قرار دهد.

کد خبر 1106708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha