ادای احترام مشاور رئیس جمهور به مقام شامخ شهدا در رشت

«سعید محمد» مشاور رئیس جمهور با استقبال مدیرعامل و رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی انزلی وارد گیلان شد و با حضور در گلزار شهدای رشت به مقام شامخ شهداء ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی، مشاور رئیس جمهور صبح امروز (۲۸ مهر) در بدو ورود به گیلان با حضور در گلزار شهدای رشت به مقام هزار شهید والامقام استان گیلان ادای احترام کرد.

 

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و هیئت همراه که در هفته وحدت به گیلان سفر کرده است در اولین روز از این سفر با حضور در گلزار شهدای رشت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرده و سپس با حضرت آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، با استاندار گیلان،  فرمانده سپاه قدس گیلان دیدار خواهد کرد.

 

در اولین روز از این سفر "محمد "از پروژه های راه آهن رشت ـ کاسپین در ایستگاه جیرده به پیر بازار، مسیر اتصال راه آهن در محدوده منطقه آزاد انزلی و داخل بندر، اسکله رو ـ رو و موج شکن غربی بندر کاسپین و از ۲ واحد تولیدی در شهرک صنعتی شماره یک بازدید کرده و با فعالان اقتصادی منطقه آزاد انزلی نشستی خواهد داشت .

 

 

کد خبر 1106715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha