استقبال گسترده از طرح واکسیناسیون عمومی توسط اولین مسجد سلامت کشور

حجت الاسلام حبیبی از استقبال گسترده همشهریان عزیز از طرح واکسیناسیون عمومی توسط اولین مسجد سلامت کشور خبر داد.

حجت الاسلام «بهنام حبیبی» با اشاره به فعالیت اولین مسجد سلامت کشور در راستای امر واکسیناسیون کرونا، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: طرح واکسیناسیون عمومی توسط اولین مسجد سلامت کشور «مسجد حجت بن الحسن(عج)» به همت کانون فرهنگی هنری مشکات در حال انجام است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری مشکات، مسجد حجت ابن الحسن(عج)، خاطر نشان کرد: این مسجد جهت کمک به کادر درمان و کاهش کرونا در منطقه هجرت آغاز به کار کرده است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه در مرحله اول تست رایگان کرونا را با همکاری مرکز بهداشت در محوطه باز در مسجد انجام می دادیم، افزود: در مرحله دوم پیگیری افراد کرونای و تماس با آنان و مراقبت های بعد از بهبود بیماری توسط اعضای آموزش دیده کانون و مسجد انجام می شد.

 

حجت الاسلام حبیبی اضافه کرد: در مرحله سوم با توجه به اهمیت واکسیناسیون عمومی و همچنین کمک به کادر بهداشت و درمان واکسیناسیون عمومی را با همکاری عزیزان مرکز بهداشت و هلال احمر آغاز کردیم.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری مشکات، مسجد، حجت ابن الحسن(ع)، اضافه کرد: در این راستا و طرح تمامی اعضاء مسجد همراهی  و همکاری داشتند.

 

حضور فعال کانون فرهنگی هنری مشکات در صحنه، در ایام شیوع با کرونا

 

وی اضافه کرد: کانون فرهنگی هنری مشکات و مجموعه مسجد حجت ابن الحسن(ع) منطقه هجرت از ابتدای شیوع کرونا در صحنه حاضر بودند و در همه بخش ها از ضد عفونی و گندزدایی معابر گرفته تا تهیه ماسک و دستکش و تهیه و توزیع بسته های بهداشتی و معیشتی حضور فعال داشتند.

 

حجت الاسلام حبیبی با اشاره به اینکه امروز چهارمین روز از طرح واکسیناسیون در مسجد است، ادامه داد: خوشبختانه در سه روز گذشته شاهد استقبال گسترده اهالی منطقه هجرت از این طرح بوده ایم.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: امید است با انجام واکسیناسیون عمومی و رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی هر چه زودتر شاهد ریشه کنی این بیماری باشیم.

 

توزیع 70 بسته گوشت در بین خانواده های نیازمند

 

مسئول کانون فرهنگی هنری مشکات در بخش دیگری از سخنانش از توزیع ۷۰بسته گوشت ۱کیلویی در طرح کمک مومنانه بین خانواده های هدف منطقه هجرت خبر داد و گفت: این طرح به همت کانون مشکات و کارگروه فرهنگی مسجد حجت بن الحسن(عج) و برنامه تلویزیونی سمت خدا انجام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه تهیه و توزیع بسته های معیشتی، بهداشتی و لوازم التحریر از برنامه های مجموعه فرهنگی مسجد است، ادامه داد: علاوه بر این ما همواره با همدلی و همراهی خیرین و نیکوکاران به تهیه و توزیع بسته های بهداشتی، معیشتی و ... می پردازیم.

 

حجت الاسلام حبیبی همدلی و همراهی با نیازمندان را از دستورات دینی و امری واجب دانست و بیان کرد: امید است این کمک ها گره گشای بخشی از مشکلات نیازمندان باشد.

کد خبر 1106718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha