اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر نمی دهیم

ملکی با بیان اینکه نیروی انتظامی پیش قراول مبارزه با مواد مخدر در کشور است گفت: اجازه نخواهیم داد قاچاقچیان در جامعه جولان دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سردار «عزیزالله ملکی» امروز(چهارشنبه ۲۸ مهر ) در مراسم تشیع پیکر دو شهید مبارزه با مواد مخدر در سالن اجتماعات شهدای ناجای رشت اظهار کرد: امنیت و آسایش کشور را مدیون شهدایی هستیم که از جانشان اینگونه گذشتند.

 

فرمانده نیروی انتظامی گیلان با بیان اینکه این شهدا در راه آرمان‌های الهی گام برداشتند و آسایش و امنیت را برای کشورمان به ارمغان آوردند گفت: این دو شهید در برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقچیان لحظه‌ای کوتاه نیامدند و وقتی همگان در خواب بودند این دو بزرگوار در برخورد با قاچاقچیان کوشیدند و در این راه به شهادت رسیدند.

 

وی اذعان کرد: نیروی انتطامی پیش قراول مبارزه با مواد مخدر در سطح کشور است و شهدای بسیاری را در این راه تقدیم نظام و انقلاب کرد.

 

سردار ملکی تصریح کرد: این دو شهید در بحث مبارزه با مواد مخدر گام‌های بسیاری برداشتند و لحظه ای از کار غافل نمانده و هیچ گاه ندیدیم که این عزیزان در صحنه های معمولی از کار باز بمانند و امیدوارم همه ما بتوانیم راهشان را ادامه دهیم.

 

فرمانده نیروی انتظامی گیلان با بیان اینکه با شهادت این دو شهید نه تنها ماموریت های ما سست نمی شود خاطر نشان کرد: در انجام ماموریت‌های خود مصمم‌تر می شویم و اجازه نخواهیم داد خرده فروشان و قاچاقچیان در جامعه جولان دهند.

 

در پایان مراسم، با مداحی و انجام فریضه نماز، پیکر این دو شهید بزرگوار تشیع و به شهرستان لنگرود انتقال داده شد.

کد خبر 1106720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha