توسعه متوازن اولویت شهرداری گرگان است

سبطی گفت: توجه به محلات کم درآمد و توسعه متوازن شهر و نگاه شهرسازی اسلامی از جمله اولویت های شهرداری گرگان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمدرضا سبطی» صبح امروز (چهارشنبه ٢٨ مهر) در آیین معارفه خود، اظهارکرد: توجه به محلات کم درآمد و توسعه متوازن شهر و نگاه شهرسازی اسلامی از جمله اولویت های ما در شهرداری خواهد بود.

 

شهردار گرگان بر شفافیت و نوآوری تأکید کرد و افزود: شرایط سخت اقتصادی کشور به دلیل تحریم ها، شهرداری ها را هم دچار مشکل کرده و باید برای هزینه کرد درآمدهای شهرداری پاسخگو باشیم.

 

وی بر مکان یابی صحیح پروژه ها تأکید کرد و گفت: وقتی درآمدزایی به سختی انجام می شود باید مکان سنجی پروژه ها هم درست نباشد تا پول بیت المال اتلاف نشود.

 

سبطی با بیان اینکه پروژه ها باید کارشناساسی شده اجرا شود، اضافه کرد: تلاش می کنیم با تعامل با دیگر دستگاه ها گره پروژه های تله کابین و شهربازی که خواسته مردم است، را باز کنیم.

 

شهردار گرگان تصریح کرد: تمام ثانیه ها دارای ارزش است و ما وقتی برای تلف کردن نداریم و باید هر روز کارنامه و پیشرفته قابل توجهی داشته باشیم.

 

وی بر تعامل با شهروندان تأکید کرد و گفت: کمبود پرونده های حقوقی ملاک نمره دادن به شهرداری است لذا باید تلاش کنیم تا اعتماد شهروندان را جلب کنیم.

 

کد خبر 1106754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha