فواید وحدت از نگاه مقام معظم رهبری/ اهداف دشمنان کند کردن حرکت بیداری اسلامی در جهان است

حجت الاسلام بابامحمدی گفت: اهداف دشمنان کند کردن حرکت بیداری اسلامی در جهان است.

حجت الاسلام «شهاب الدین بابامحمدی» با تبریک هفته وحدت به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در رابطه با مسئله وحدت مقام معظم رهبری فرمودند؛ وحدت یک مسئله حیاتی است و باید به این مسئله توجه جدی داشت.

 

امام جمعه نگین شهر با بیان اینکه فواید وحدت از نگاه مقام معظم رهبری متعدد است،  افزود: مقام معظم رهبری در فرمایشات متعددی فواید وحدت را بیان کردند، که اولین آنها ظهور قدرت اسلام و  مسلمین است.

 

وی ادامه داد: وقتی وحدت بین مسلمانان ایجاد شود قدرت اسلام و مسلمین ظاهر می شود.

 

حجت الاسلام بابامحمدی افزود: عزیز شدن اسلام دومین فواید وحدت از نگاه مقام معظم رهبری است، یعنی اینکه اگر مسلمانان یکی یکی 
و ید واحده شوند اسلام عزیز می شود.

 

وی، کاستن  از ضربه پذیری از دنیای اسلام، به وحشت افتادن دشمنان اسلام، قطع شدن تهدیدات و تمام شدن عقب ماندگی و گرفتاری های دنیای اسلام را از دیگر فواید وحدت از نگاه رهبر معظم انقلاب بیان کرد.

 

امام جمعه نگین شهر گفت: اهداف دشمنان کند کردن حرکت بیداری اسلامی در جهان است، اگر بخواهد این وحدت آسیب ببیند این بیداری کند خواهد شد.

 

حجت الاسلام بابامحمدی افزود: اگر وحدت در بین مسلمانان وجود نداشته باشد به راحتی ثروت غارت می شود.

 

وی اظهار امیدواری کرد: به زودی زود امت واحده اسلامی شکل بگیرد و این اختلافات در بین کشورهای اسلامی از بین برود و مرتفع شود و آن چیزی که مورد رضایت پیامبر بوده و همدلی و همگامی مسلمانان با هم محقق شود.

کد خبر 1106827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha