اخلاق و معنویت پیامبر(ص) نور اسلام را عالم گیر کرد

آخوند خوجملی گفت: ترویج نگاه جهان بینی پیامبر(ص) باعث رافت و مهربانی و دست برداشتن از حملات تروریستی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، آخوند «ابوبکر خوجملی» امروز (چهارشنبه ٢٨ مهر)  در نشست بصیرتی «پیامبر اعظم (ص)، رهبری، اتحاد ملی و اقتدار امت اسلامی» در مصلی اهل سنت نگین شهر ضمن تبریک ولادت رسول اکرم (ص) ضمن محکوم کردن انفجارات اخیر در کشور افغانستان گفت: ترویج نگاه جهان بینی و خداوندی پیامبر (ص) باعث رافت و مهربانی و نتیجه آن دست برداشتن از حملات تروریستی، انفجار و به خاک و خون کشیدن انسانها می شود.

 

امام جمعه نگین شهر با بیان اینکه، توصیه به اخلاق و معنویت مورد تاکید پیامبر (ص) است، افزود: اخلاق و معنویت، وحدت و انسجام می آورد که اگر چنین شود ایمان حاصل می شود.

 

وی ادامه داد: اگر انقلاب اسلامی با گذشت 42 سال با اقتدار راه خودش را ادامه می دهد، بخاطر این است که مردم ایران  چه شیعه و چه سنی در زیر سایه الطاف الهی با اخلاق، ایمان و معنویت و در نتیجه آن با هم متحد و همدل سبب شده اند که ایران اسامی از لحاظ قدرت و امنیت در جهان زبانزد خاص و عام باشد.

 

آخوند خوجملی با تاکید براینکه، تقویت اخلاق ومعنویت از راهکارهای مهم برای غلبه بر افراط گرایی است افزود: ترویج نگاه جهان بینی و خداوندی پیامبر (ص) باعث رافت و مهربانی و نتیجه آن دست برداشتن از حملات تروریستی، انفجار و به خاک و خون کشیدن انسانها می شود.

 

وی گفت: اگر پیامبر (ص) توانست اسلام را عالم گیر و نور اسلام را نشر دهد با قدرت شمشیر نبود بلکه با اخلاق حسنه بود و فتوحات اخلاقی و دلها را داشت.

 

کد خبر 1106934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha