نگاه ویژه به گردشگری آشوراده/ زیرساخت های سلامت گلستان توسعه می یابد

استاندار منتخب گلستان با بیان اینکه به پروژه گردشگری آشوراده نگاه ویژه ای خواهیم داشت، گفت: زیرساخت های سلامت گلستان توسعه می یابد.

«علی محمد زنگانه»  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خصوص برنامه های خود اظهارکرد: گلستان علیرغم داشتن ظرفیت های متعدد معدنی، کشاورزی، دامداری، مرزی و غیره نتوانسته در شاخص ها خوب عمل کند و عقب ماندگی هایی را شاهد هستیم.

 

استاندار منتخب گلستان افزود: در حوزه سلامت دو بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی یکی در شرق و دیگری در غرب ساخته شده و راه اندازی یک مرکز ناباروری هم در دستورکار است.

 

وی با اشاره به کمبود آب در گرگان بیان کرد: شایسته نیست که مرکز استان آن هم در شمال کشور مشکل بی آبی داشته باشد برای رفع این مسائل باید راهکار عاجلی بیندیشیم.

 

زنگانه به ظرفیت گردشگری گلستان اشاره کرد و گفت: به صورت ویژه گردشگری آشوراده را دنبال خواهیم کرد و از ظرفیت بناهای تاریخی، طبیعت گردی و سواحل هم نباید غافل ماند.

 

استاندار منتخب گلستان ادامه داد: گلستان دروازه آسیای میانه بوده و اگر کشور بخواهد از فرصت پیمان شانگ های و توافق نامه اوراسیا استفاده کنند، باید مشکل این استان مرزی را حل کند.

 

وی اضافه کرد: تلاش می کنیم ۱۰ میلیارد دلار تولید ناخالص داخلی را برای گلستان محقق کرده و درآمد سرانه را از 15 میلیون تومان به 30 میلیون تومان برسانیم.

 

زنگانه تأکید کرد: این اقدامات با تلاش و کار جهادی و مشارکت مردم اعم از صنوف، بخش خصوصی، نخبگان، خبرگان، شرکت تعاونی‌ها و غیره میسر می شود.

 

استاندار منتخب گلستان ادامه داد: در نشستی با نمایندگان استان نظام مسائل شهر به شهر با عنوان برنامه پیشرفت جهادی به توافق رسیدیم تا نیازها و دغدغه‌های مردم برطرف شود.

 

وی با اشاره به عقب ماندگی در برنامه ششم توسعه، گفت: باید با دستگاه‌ها جلسه گذاشته و در خصوص نحوه جبران این کاستی ها برنامه عملیاتی پایه ریزی و اجرا کنیم.

کد خبر 1106978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha