برگزاری نشست‌هاب بصیرتی و دوره‌های آموزشی در کانون شهید بهشتی گتوند

طهماسبی با بیان اینکه با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی نشست های بصیرتی به صورت ۲ هفته یکبار در این کانون برگزار می شود گفت: علاوه بر این کلاس های آموزشی قرآنی و فرهنگی و آموزش زبان انگلیسی است.

«داوود طهماسبی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری شهید بهشتی شهرستان گتوند از جمله کانون های شاخص این شهرستان بوده که به عنوان رابط 20 کانون فرهنگی در استان معرفی شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید بهشتی گتوند افزود: این کانون در طول ۲ سال گذشته با توجه به شرایط کرونایی بخش عمده ای از فعالیت های خود را در زمینه کمک به کادر درمان و توزیع بسته های کمک معیشتی و بهداشتی انجام داده که عمده این فعالیت ها در زمینه توزیع بسته ها ماهانه کمک معیشتی بوده است.

 

وی با بیان اینکه با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی نشست های بصیرتی بر به صورت ۲ هفته یکبار در این کانون برگزار می شود اضافه کرد: علاوه براین نشست ها کلاس های قرآنی و فرهنگی نیز برگزار می شود، اما عمده تمرکز این کانون بر آموزش زبان انگلیسی ویژه نوجوانان است.

 

طهماسبی با اشاره به اینکه کانون شهید بهشتی بیش از ۱۰۰ عضو دارد تصریح کرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید تلاش ما براین است که دوره های مختلف کمک آموزشی ویژه دانش آموزان عضو این کانون برگزار کنیم که در همین راستا شبکه اینترنت رایگان در محل کانون برای استفاده اعضا فعال کردیم.

 

کد خبر 1106980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha