نهاده‌های شهریور و مهر کاملا تامین شده است

طلایی با بیان این که نهاده‌های شهریور و مهر کاملا تامین شده است گفت: قیمت مرغ الان درِ مرغداری ۱۹ هزار تومان و عمده فروشی ۲۹ هزار تومان و ۳۱ هزار تومان هم برای مصرف کننده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، محمدرضا طلایی، مدیرعامل شرکت پشتیبایی امور دام شب گذشته (چهارشنبه 2۸ مهر) در برنامه تیتر امشب شبکه خبر با بیان این که نهاده‌های شهریور و مهر کاملا تامین شده است گفت: قیمت مرغ الان درِ مرغداری ۱۹ هزار تومان و عمده فروشی ۲۹ هزار تومان و ۳۱ هزار تومان هم برای مصرف کننده است. تا پایان مهر ماه هیچ مشکلی در تامین و توزیع نهاده‌ها نداشته ایم.

 

مدیرعامل شرکت پشتیبایی امور دام با بیان این که مرغ را باید به قیمتی از مرغدار خرید که بتواند سرپا بماند گفت: قیمت مرغ الان در مرغداری ۱۹ هزار تومان و عمده فروشی ۲۹ هزار تومان و ۳۱ هزار تومان هم برای مصرف کننده است. در بحث ذخیره هم ذخیره مرغ منجمد با کیفیت ما خیلی خوب است.

 

طلایی با بیان اینکه به توزیع 2 هزار تن مرغ منجمد در بازار علاوه بر مرغ گرم تاکید کرد: همه تلاش ما این است که ثبات قیمت‌ها را در حوزه مرغ و تخم مرغ تا پایان سال داشته باشیم.

 

مدیرعامل شرکت پشتیبایی امور دام گفت: نزدیک به ۱۸ میلیون تخم مرغ نطفه دار وارد کرده ایم که باعث می‌شود تا آذر ماه تولید ما ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش پیدا کند.

کد خبر 1107033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha