برگزاری یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی

طهماسبی، از برگزاری یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی خبر داد و گفت: این جشنواره در رده سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «فرشته طهماسبی»، امروز(29مهر)، با اعلام این خبر اظهارداشت: یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در لرستان با محوریت رشته‌های نقاشی، داستان‌نویسی، پویش کتابخوان، مسابقه چهار گزینه‌ای قصه‌گویی، پویش برای امام زمان(عج) و شعرسرایی برگزار می شود.

 

مدیرکل کتابخانه‌‌های عمومی لرستان افزود: این جشنواره همزمان با سراسر کشور، در سه رده سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال و با معرفی ۶ عنوان کتاب دراستان برگزار می شود.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از زمان فراخوان این جشنواره تاکنون ۱۰ هزار نفر از استان آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند.

 

طهماسبی یادآور شد:علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.samakpl.ir در مسابقات آنلاین این دوره شرکت نمایند.

 

وی گفت:در رده سنی کودکان ویژه افراد ۴ تا ۱۲ سال، کتاب‌های «زندگی امام رضا(ع)» تألیف سیدمهدی مهاجرانی و «مجموعه ۱۴ معصوم» اثر زهرا عبدی و در رده سنی ۱۳ تا ۱۷ سال کتاب‌های «برای ضامن آهو، پنجاه و پنج پرسش و پاسخ درباره امام رضا(ع)» اثر غلامرضا حیدری ابهری و «ده قصه از امام زمان(عج)» اثر فریبا کلهر، به عنوان کتاب مرجع معرفی شده است.

 

طهماسبی خاطرنشان کرد: در رده سنی بزرگسالان نیز کتاب‌های «چشمه‌های بهشت؛ گزیده عیون اخبارالرضا(ع)» اثر محمدهادی زاهدی و «پرسش و پاسخ‌های دانشجویی مهدویت» اثر رحیم کارگر به عنوان منابع این جشنواره اختمعرفی شده است.

 

کد خبر 1107043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha