دفاتر حفظ آثار و ارزش های دوران دفاع مقدس در  شهرستان های خراسان جنوبی راه اندازی شود

فلاحی با بیان اینکه دشمن به دنبال از بین بردن فرهنگ دفاع مقدس است، گفت: برای حفظ ارزش ها و پیام های این دوران باید دفاتر حفظ آثار و ارزش های دوران دفاع مقدس در تمامی شهرستان ها راه اندازی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرهنگ «غلامرضا فلاحی» امروز (29 مهر) در اولین نشست تخصصی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان زیرکوه اظهار داشت: حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس و انتقال این رشادت ها و مجاهدت ها به نسل آینده کار بسیار سخت است که بر دوش ما قرار دارد.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در خراسان‌ جنوبی با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال تحریف و از بین بردن فرهنگ دفاع مقدس است، افزود: امروز وظیفه همگانی است که این ارزش ها حفظ و به نسل های آینده  منتقل شود و باید تلاش شود تا این فرهنگ از بین نرود.

 

وی در ادامه بیان کرد: همان گونه که در دفاع مقدس، مردم ما با تمام توان خود حضور پیدا کردند اکنون نیز  باید در عرصه حفظ و انتقال ارزش های دوران دفاع مقدس به میدان بیایند و نگذارند دشمن به هدف خود برسد.

 

سرهنگ فلاحی با بیان اینکه با کمک و استفاده از همه ی ظرفیت کشور می توان کارهای بزرگی در زمینه حفظ ارزش های دفاع مقدس انجام داد، ادامه داد: برای تحقق این هدف باید راه اندازی دفاتر حفظ آثار در تمامی شهرستان ها در دستور کار قرار گیرد.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در خراسان‌ جنوبی در ادامه تاکید داشت: متاسفانه بعد از گذشت سال ها، به گنجینه های دفاع مقدس دیر پرداخته شده است و این موضوع جای تاسف دارد.

 

وی در پایان عنوان کرد: تا وقتی اسناد دفاع مقدس در اختیار قرار نگیرد نمی توان کاری انجام داد و در این راه همه باید وارد میدان شوند چون همه ما به این عزیزان و شهدای والامقام مدیون هستیم.

کد خبر 1107073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha