ارائه خدمات رایگان دندانپزکشی به زندانیان فارس با همت گروه جهادی «منتظران ظهور»

ابراهیمی گفت: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی (ص) با همت گروه جهادی «منتظران ظهور» به سه هزار و ۸۲۲ زندانی در فارس خدمات رایگان دندانپزشکی شامل کشیدن دندان، ترمیم و عصب کشی ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسحاق ابراهیمی»، در آئین افتتاح برنامه گروه جهادی «منتظران ظهور» در اداره کل زندان های فارس گفت: توجه به سلامت زندانیان مورد تاکید است و برنامه های متنوعی در حوزه بهداشت، درمان و سلامت زندانیان در دستور کار قرار دارد و علاوه برخدمات دندانپزشکی، انواع خدمات درمانی و مشاوره ای و روانشناختی به آنان ارائه می شود.

مدیرکل زندان های فارس افزود: نیازسنجی از تمامی زندان های استان انجام شده و نیاز زندانیان در 2 حوزه کشیدن دندان، ترمیم و عصب کشی مشخص شده است و برای حمایت از این قشر آسیب دیده اجتماع، همکاری همه گروه های جهادی را می طلبد.

وی اضافه کرد: در راستای ارائه خدمات درمانی در حوزه دندانپزشکی به زندانیان، استفاده از ظرفیت گروه های جهادی به عنوان یکی از اولویت های مهم سازمانی در دستور کار قرار گرفته است و برای این منظور، گروه جهادی «منتظران ظهور» که در زمینه دندانپزشکی فعالیت دارند به زندانیان زندان های استان فارس خدمات دندانپزشکی همچون کشیدن دندان و ترمیم ارائه می کنند.

ابراهیمی اعلام کرد: به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر مهربانی حضرت محمد مصطفی (ص) با همت این گروه جهادی به تعداد 2 هزار و 275 زندانی که درخواست کشیدن دندان دارند خدمات رایگان ارائه می شود و دندان های  تعداد یک هزار و 547 نفر از زندانیان نیز ترمیم و عصب کشی می شود.

وی ادامه داد: محدودیت اعتبارات و نیاز زندانیان به خدمات درمانی، ضرورت استفاده از ظرفیت و پتانسیل گروه های جهادی  در زندان ها را دوچندان می کند.

سرپرست گروه جهادی «منتظران ظهور» نیز در این آئین از حضور چهار روزه این گروه جهادی ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به زندان های فارس خبر داد.

خاطر نشان می شود، گروه جهادی «منتظران ظهور» به خیل گروه های جهادی پیوسته و پس از مدتی کار جهادی با حضور در یکی از استان های کشور به زندانیان خدمات می دهد.

کد خبر 1107081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha