مسابقه کتابخوانی«وحدت» به صورت مجازی  در زیرکوه برگزار می شود

دلباز گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت مسابقه کتابخوانی «وحدت» بر گرفته از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت برقراری اتحاد اسلامی به صورت مجازی در زیرکوه برگزار می شود.

«رمضان دلباز» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زیرکوه در نظر دارد تا به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت مسابقه فرهنگی را به صورت مجازی برگزار کند.

 

مدیر کمیته امداد زیرکوه با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی «وحدت» گفت: این مسابقه به صورت مجازی برای علاقمندان در گروه های سنی 10 تا 50 سال با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان زیرکوه به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت برگزار می شود.

 

وی در ادامه بیان کرد: مهلت شرکت علاقمندان در این مسابقه تا 12 آبان ماه امسال است و پس از پایان مهلت مقرر به 10 نفر از برندگان جوایز نفیسی از طرف این نهاد حمایتی اهدا خواهد شد.

 

دلباز در خصوص هدف از برگزاری این مسابقه گفت: این مسابقه با هدف ارتقای سطح آگاهی نوجوانان و جوانان و ترویج فرهنگ کتابخوانی و مضامین وحدت آفرین کلام مقام‌معظم رهبری، برگزار می شود.

 

مدیر کمیته امداد زیرکوه در پایان بیان کرد: برگزاری این نوع مسابقات باعث می شود تا جوانان و نوجوانان با اهمیت برقراری وحدت جهت شکست دشمنان بیش از گذشته آشنا شوند.

کد خبر 1107083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha