اعزام کاروان سلامت به روستای يوزيدر شهرستان كامياران

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان كامياران از اعزام کاروان سلامت و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم روستای یوزیدر خبر داد.

جمشید پرويني رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان كامياران امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: طرح کاروان سلامت با همکاری مسئول خانه تشکل‌ها در روستای يوزيدر شهرستان كامياران اجرا شد‌.

 

وي افزود: این امر عام المنفعه و بشردوستانه خدماتی با هدف ارائه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی به مناطق محروم برگزار شد.

 

پرويني بیان داشت: تست قند خون و فشار سنجي و آموزش و توصيه در رابطه با بيماري كرونا و دعوت به واكسيناسيون كرونا از جمله محورهای فعالیت این کاروان سلامت بود که این طرح با حضور داوطلبان و پرسنل شعبه برگزار شد.

 

حضور تیم ناجيان سلامت جوانان امدادگر هلال احمر در کانون غنچه های کامیاران

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان كامياران همچنین از حضور تیم جوانان امدادگر شهرستان کامیاران در کانون غنچه‌های هلال این شهرستان خبر داد.

 

وی افزود: جوانان فعال جمعیت هلال احمر در قالب تیم ناجيان سلامت طرح جوانان امدادگر با حضور مربی هلال احمر  به مناسبت هفته کودک جهت اجرای برنامه های آموزشی در مهد کودک شاپرك شهرستان حضور یافتند.

 

پروینی افزود: تیم ناجيان سلامت با ارائه آموزش های مورد نیاز در رابطه با شماره های اضطراری هلال احمر و آموزش اصولی پناهگیری در برابر زلزله و خروج اضطراری محیطی شاد و مفرحی را برای غنچه‌های هلال به یادگار گذاشتند.

 

وي اظهار داشت: در اين برنامه جوانان امدادگر بسته‌های نوشت افزار و بهداشتی را بين غنچه‌هاي هلال احمر توزيع کردند.

کد خبر 1107096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha