برگزار مسابقات فرهنگی و ورزشی گرامیداشت هفته وحدت

حجت الاسلام امیر زاده از برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی با حضور اعضای کانون در ایام هفته وحدت خبر داد.

«حجت الاسلام علی امیرزاده» ضمن تبریک به مناسبت هفته وحدت، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: در ایام هفته وحدت برنامه های فرهنگی و آمورشی مختلفی با حضور اعضای کانون و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید غلام حسین وروانی شهرستان فراهان مسجد قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به اینکه مراسم سخنرانی ویژه هفته وحدت از جمله برنامه های این هفته است، افزود: این برنامه هر شب بعد از نماز مغرب و عشا با حضور اعضای کانون برگزار می شود.

 

وی همچنین از برگزاری جشن میلاد رسول مکرم اسلام و هفته وحدت خبر داد و گفت: این جشن به همت کانون فرهنگی و با حضور اعضا برگزار می شود.

 

این مقام مسئول همچنین به برگزاری جلسه هفتگی اعضای کانون اشاره کرد و ادامه داد: این جلسه هر هفته دوشنبه شب ها همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

 

حجت الاسلام امیرزاده در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری کلاس سبک زندگی اسلامی توسط حجت الاسلام امیرزاده مسول کانون اشاره کرد و گفت: در این کلاس ها شرکت کنندگان با مباحث مختلف آشنا می شوند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید غلامی برگزاری مسابقه فوتبال بین بچه های کانون را از دیگر برنامه های این کانون در ایام تابستان و اوقات فراغت دانست و بیان کرد: این مسابقات در ایام گرامیداشت هفته وحدت نیز برگزار می شود.

 

وی همچنین به برنامه های مناسبتی کانون در ایام مختلف نیز اشاره کرد و گفت: دعوت از فرمانده سپاه شهرستان فراهان و صحبت برای بچه های کانون و بسیج، برگزاری مناسبت های مذهبی کانون در مسجد با همکاری هیئت مکتب الشهدا و برگزاری جلسات مختلف فرهنگی و آموزشی از دیگر برنامه های کانون است.

کد خبر 1107151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha