برگزاری جشنواره امتنان از کارگران، گروه کار و واحدهای نمونه استان

آشتاب، از برگزاری سی و سومین جشنواره امتنان از کارگران، گروه کار و واحدهای نمونه استان خبر داد و گفت: این جشنواره هر ساله در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «علی آشتاب»، امروز(29مهر)، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: سی و سومین جشنواره امتنان از کارگران، گروه کار و واحدهای نمونه استان از ۲۷ مهر ماه آغاز شده است.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان افزود: این جشنواره با هدف تجلیل از کارگران در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می شود.

 

وی در ادامه عنوان کرد: از هر سه بخش اقتصادی یک کارگر و یک گروه کار به عنوان منتخب استانی و یک واحد نمونه صرفه نظر از بخش اقتصادی نیز به عنوان واحد نمونه برتر استانی انتخاب خواهد شد.

 

آشتاب یادآور شد: متقاضیان می توانند تا تاریخ ۲۶ آبان ماه سال جاری با مراجعه به سامانه الکترونیکی http://emtenan.mcls.gov.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

 

وی هدف از برگزاری جشنواره را انگیزه بخشی، اعتماد آفرینی و ترویج همدلی در کار و تلاش و تولید، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار خلاق و مبتکر و نقش آفرینی ر نخبگان جامعه کار و تولید در روند توسعه استان و کشور عنوان کرد.

 

کد خبر 1107157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha