سقفی برای تخت های بیمارستانی نگذاریم/ ۴۰ درصد خدمات بهداشتی و درمانی به استان های همجوار ارائه می شود

جوکار با اشاره به اهمیت افزایش زیرساخت ها با استفاده از ظرفیت های گفت: ما نباید برای افزایش تعداد تخت های بیمارستانی سقف بگذاریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد صالح جوکار رئیس مجمع نمایندگان استان یزد امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: امروز باید با استفاده از تمامی ظرفیت ها و منابع غنی در این دانشگاه پیشرفت در دانشگاه را شاهد باشیم.

 

وی افزود: طبع ما نمایندگان این است که همراهی با مدیران را داشته باشیم و آن را وظیفه خود می دانیم اما یزدی که بزرگان و اندیشمندان آن را به عنوان دارالعلم و دارالعباده و تلفیق علم و ایمان معرفی کرده اند و مقام معظم رهبری نیز آن را به کار برده اند حاصل تلاش مردمان ما بوده است .

 

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد ادامه داد: ما افتخار می کنیم که برای روزی مانند روز ملی تولید مثل  در مجلس دفاع می کنم و این یزد است که می درخشد.

 

جوکار بیان کرد: امروز نه آن در ایران بلکه در کشورهای دیگر سرامدان زیادی داریم که افتخار می کنیم ولی باید این برند را افزایش و گسترش دهیم و بدانیم که ایستایی وجود ندارد و یزد ما باید در تارک این کشور بدرخشد.

 

وی گفت: ما در بحث واکسیناسیون باید رتبه اول را داشته باشیم و آن را کامل کنیم و در حوزه سلامت نیز این پیشرفت ها را دنبال کنیم و ارائه خدمات در حوزه سلامت بر مبنای عدالت صورت گیرد.

 

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد بیان کرد: در حوزه درمان خواهش می کنیم که سقفی برای تخت نگذاریم و کمک کنیم تا افراد توانمند این را توسعه دهیم.

 

جوکار بیان کرد: ما الان 40 درصد خدمات درمانی را به استان های همجوار ارائه می دهیم که باید با تامین زیرساخت ها و افزایش ساماندهی آن را افزایش دهیم.

کد خبر 1107160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha