کارخانه نوآوری البرز از ظرفیت های اکوسیستم نوآوری و ارائه روش های فناوری است

جعفری قائم با اعلام این خبر که مرحله نخست کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز ۶ ماه زودتر از موعد معین برنامه ریزی شده به بهره برداری رسید گفت: کارخانه نوآوری البرز از ظرفیت های اکوسیستم نوآوری و ارائه روش های فناوری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمدجعفری قائم» طی نشست با اعضای شورای اسلامی شهر کرج گفت: تسریع در جریان اجرای مصوبات مرتبط با زیرساخت های کارخانه یکی از مهمترین شاخصه ها در روند آماده سازی کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز است.

 

قائم مقام کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز افزود: مرحله نخست کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز ۶ ماه زودتر از موعد معین برنامه ریزی شده به بهره برداری رسید. 

 

به گفته وی، کارخانه نوآوری البرز با بهره مندی از ظرفیت های اکوسیستم نوآوری و ارائه روش های فناوری می توان یکی از مهمترین محورهای اثرگذار در جریان رفع مسائل شهری در حیطه محیط زیست و حل نیازهای شهری با نگاه نوآورانه باشد. 

 

قائم مقام کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز خاطرنشان کرد: کارخانه نوآوری البرز یکی از نمونه های برتر در عرصه سرمایه گذاری کلانشهر کرج تلقی می شود که به نوبه خود الگو و نمونه کاری برای دیگر شهرها و استان ها است. 

 

 

کد خبر 1107163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha